آرایشی و زیبایی

با استفاده از روغن نارگیل پوست و مویی زیبا داشته باشید

زیبایی پوست و مو ازاهمیت ویژ  ای برای بسیاری از افراد محسوب می شود که بسیار عالیست اما دانستن راه ها و نکاتی که بتواند به ما کمک کند تا پوست و مویی زیبا داشته باشیم بسیار کارگشا خواهد بود.امروز در این مطلب از ارشاکو قصدمعرفی فواید بی نظیر روغن نارگیل را خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

ماسک با روغن ناگیل

به یک میزان عسل و روغن نارگیل را با هم مخلوط کرده و به مدت ده دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید . این ماسک برای پوست های خشک فوق العاده می باشد !!!

روغن نارگیل نرم کننده پوست:

بعد ازشست و شوی پوستتان روغن نارگیل را بر روی پوست تان بمالید و ماساژ دهید . در هر کجای پوستکه احساس خشکی بیشتری د ارید، بیشتر ماساژ دهید. روغن نارگیل با خاصیت جذب شدن فوق العده خود یکی از بهترین مرطوب کننده ها می باشد .

نارگیل، لایه بردار پوست: با ترکیب روغن نارگیل و نمک دریایی اسکراب مخصوص خودتان را تهیه کنید. نمک لایه های مرده پوست را بر می دارد و روغن نارگیل مانند یک صابون عمل می کند و پوست را نرم می کند. این روغن باعث می شود مدت ها بعد از شست وشو هم پوست تان مرطوب بماند. این اسکراب ساده را یک بار امتحان کنید.

درمان لب های خشک:

کمی روغن نارگیل را روی لب ها بمالید و صبر کنید تا در معرض هوای اتاق خشک شود. همیشه می توانید کمی از روغن نارگیل را برای استفاده روی لب ها همراه داشته باشید.ویژگی نرم کنندگی و رطوبت رسانی روغن نارگیل از آن یک کرم ساده اما فوق العاده برای درمان خشکی و ترک لب ها می سازد.

التیام پوست بعد از مانیکور

در مانیکور و پدیکور ممکن است مواد روی ناخن یا اطراف آن استفاده شود که باعث التهاب، حساسیت و قرمزی پوست دور ناخن شود. روغن نارگیل یک عصاره شفا بخش طبیعی برای برطرف کردن این التهاب هاست.

 

۲۵af22ee98ec099876dfb7f61313d7bb
مانیکور

کرم دست بسازید 

سه قاشق غذا خوری روغن شیرین ،چهار قاشق غذاخوری موم زنبور عسل و ۱۰ قاشق غذاخوری روغن نارگیل در ظرفی رووی حرارت بخار آب قرار دهید . بعد از ذوب شدن بردارید و ۵ قطره اسانس روغن لیمو به آن بیفزایید . این کرم را بعد از سرد شدن بر روی دست هایتان بمالید. اینکرن علاوه بر خاصیت نرم کنندگی خود باعث از بین رفتن لک های تیره و قهوه ای روی پوست تان نیز خواهد شد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا