خودرو

میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶ در نمایشگاه اتومبیل نیویورک

ویژگی میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶

مشخصات میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶:

به گزارش ارشاکو مدل شاسی بلند اوت لندر تغییر چهره یافته ی میتسوبیشی در نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۵ نیویورک به نمایش در آمد.مزایای این اوت لندر تغییر یافته عبارتند از تغییر طراحی بدنه که باعث بهبود دینامیک رانندگی شده است و جعبه دنده ی CVT خودکار.انتظار میرود که شاهد اوتلندر تغییر یافته در اواسط سال ۲۰۱۵ در اروپا باشیم.

اوت لندر ۲۰۱۶ دارای قسمتی از بدنه به نام”سپر دینامیک”میباشد که این طراحی الهام گرفته شده از طرح XR PHEV II ای است که در نمایشگاه اتومبیل ژنو در اوایل امسال شاهد آن بودیم.ظاهر جدید این خودرو به خاطر سپر ها,شیشه ها و چراغ های جلوی هالوژنی جدیدش باعث ایجاد چهره ی جدیدی در سری محصولات میتسوبیشی شده است.تکنولوژی LED برای استفاده از چراغ ها در روشنایی روز در جلو و عقب خودرو استفاده شده است.

میتسوبیشی اوتلندر 2016
میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۶

 

در داخل خودرو,کابین از مواد تشکیل دهنده ی نرم تر,فرمان با طراحی جدید,سیستم چند ارتباطی جدید میتسوبیشی(MMCS )ارائه دهنده ی مسیریابی,و همچنین سیستم صوتی جدید,تودوزی درب ها و طراحی جدید داشبورد استفاده شده است.

همچنین میتسوبیشی قدم های پر هزینه ای به منظور بهبود سواری اوت لندر برداشته است.در مدل جدید بهبود هایی در استحکام زیربند و طراحی جدید جلوبندی برای کمک به دینامیک بودن بهتر حرکت خودرو در جاده صورت گرفته است و طراحی عایق صدا نیز به کاهش چشمگیر صدا در خودرو کمک فراوان میکند.جعبه دنده ی خودکار جدید CVT عملکرد خودرو را افزایش میدهد.

img_7292_0

اوت لندر در انگلستان در سطح خودروهای هیبریدی برقی PHEV بسیار مورد توجه قرار گرفت و این مدل تامین کننده ی نیروی بنزینی – الکتریکی با تغییرات اندکی که قدرت باتری و صرفه ی اقتصادی این خودرو را بهبود داده دوام زیادی خواهد آورد.موتور دیزلی با ۱۵۰ اسب بخار نیرو نیز کارایی بیشتری برای این خودرو به ارمغان می آورد.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با فروشگاه اینترنتی ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا