خودرو

۱۰ خودروی برتر با وفادارترین مشتریان

برخی مردم به قدری عاشق خودروی خود هستند که وقتی نوبت تعویض آن می رسد،دوباره همان مدل را می خرند.

تحقیقات اخیرا انجام شده در مورد نرخ وفاداری مشتریان ۱۰ خودروی برتر با وفادارترین مشتریان را مشخص کرده است.اینکه آیا یک مالک همان مدل را دوباره خریداری کند به عوامل بیشماری بستگی دارد،از جمله بازاریابی و اینکه این خودرو در مقایسه با رقبایش چه مزایایی دارد.وفاداری به برند و رضایت کلی از برند نیز نقش اساسی را در مشخص کردن اینکه آیا مالک خودرو دوباره به سراغ همان مدل می رود یا خیر،ایفا می کنند.

در زیر ۱۰ خودروی برتر با وفادارترین مشتریان را می بینید :

  1. سوبارو فورستر

۱۶۵۶۵۳۵۴۰

 

 

سوبارو فورستر

سوبارو به عنوان یک برند مشتریان وفادار زیادی در این صنعت دارد و فورستر به هموار شدن این راه کمک می کند. ۴۱٫۱ درصد از مالکان این کراس اوور کوچک حاضرند دوباره همین خودرو را خریداری کنند.

  1. کیا سول

۱۶۵۶۵۳۷۸۹

کیا سول

این یکی ممکن است کمی تعجب داشته باشد – اما مالکان کیا سول مسلما عاشق این خودرو هستند.با داشتن ویژگی های استاندارد زیاد با قیمت مناسب،۴۲ درصد از مشتریان حاضرند دوباره به سراغ همان دلال خودروی قبلی بروند و کیا سول خود را با یک کیا سول دیگر جایگزین کنند.

  1. هیوندای جنسیس

۱۶۵۶۵۳۹۴۵

 

هیوندای جنسیس

هیوندای اعلام کرده است که در حال ایجاد زیر برند جنسیس است،و سواری جنسیس عجایبی را برای این خودروساز کره ای به ارمغان آورده است.این مدل تعداد زیادی تجهیزات لوکس را در خود جای داده است و ۴۲٫۵ درصد از مشتریانش به آن وفادار هستند.

۷٫ لکسوس RX 350

 

۱۶۵۶۵۴۲۱۰

 

لکسوس RX 350

برای دهه ها،لکسوس RX یکی از محبوب ترین شاسی بلند ها در بازار بوده است.به قدری خوب است که ۴۲٫۷ درصد از مشتریانش حاضرند دوباره آن را بخرند که این با در نظر گرفتن تغییرات چشمگیر اخیر،خبر خوبی برای لکسوس است.

  1. رم ۱۵۰۰

۱۶۵۶۵۴۳۶۶

رم ۱۵۰۰

وقتی نوبت به وانت های پیکاپ می شود،همیشه فورد و شورلت هستند که مشتریانشان را به سمت خود باز می گردانند.رم ۱۵۰۰ دارای ۴۲٫۹ درصد نرخ وفاداری مشتری می باشد.

  1. نیسان لیف

۱۶۵۶۵۴۵۳۸

 

نیسان لیف

مالکان نیسان لیف به دقری EV خود را دوست دارند که ۴۴ درصد حاضرند دوباره همین خودرو را بخرند.با توسعه ی این بخش برای مدل های ۲۰۱۶،زمان خوبی است که به سراغ مدل های الکتریکی برویم.

  1. مرسدس بنز ۲۵۰۰ اسپرینتر ون

۱۶۵۶۵۴۷۸۸

 

مرسدس بنز ۲۵۰۰ اسپرینتر ون

باور کنید یا نه،حتی ون های تجاری هم مشتریان وفادار دارند.مرسدس بنز ۲۵۰۰ اسپرینتر ون یکی از نمونه های پر طرفدار در بخش خود است و نرخ وفاداری ۴۴٫۸ درصدی دارد.این نشان می دهد که حتی مشتریان کارمند نیز عاشق لوکس بودن مرسدس می شوند.

  1. لینکلن MKZ

۱۶۵۶۵۴۹۴۴

 

لینکلن MKZ

شاید وجود متیو مک کانگی در تبلیغات لینکلن باعث فروش زیاد آن شده باشد.لینکلن MKZ دارای نرخ وفاداری تعجبی ۴۴٫۸ درصد در این بخش از بازار نسبتا شلوغ است.سال گذشته این خودروساز آمریکایی ۳۱۰۰۰ واحد از این خودرو فروخت.

  1. مرسدس بنز کلاس S

۱۶۵۶۵۵۰۶۸

مرسدس بنز کلاس S

شاید دلیل خوبی دارد که مرسدس بنز کلاس S به عنوان پادشاه سواری های لوکس در نظر گرفته می شود.این خودرو با ۴۶٫۶ درصد از وفاداری مالکان و ادعای اینکه دوباره حاضرند همین مدل را خریداری کنند در مقام دوم این لیست قرار گرفته است.

۱٫لند روور رنج روور

۱۶۵۶۵۵۱۹۳

لند روور رنج روور

و خودروی با بالاترین نرخ وفاداری لند روور رنج روور با ۴۸٫۲ درصد نرخ وفاداری است.این نرخ با توجه به اینکه چگونه توانسته است با خودروهای لوکس مقابله کند بسیار چشمگیر است.رقیبان جدیدی نیز در راه این خودرو هستند که باید در آینده دید آیا این خودرو جایگاه خود را حفظ می کند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا