خودرو

بهترین خودرو‌های سال ۲۰۱۶

۵ خودرو برتر ۲۰۱۶

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : در این مطلب قصد داریم شما دوستان عزیز را بهترین خودرو‌های ۲۰۱۶ آشنا کنیم . اگر علاقمند به شناختن بهترین خودرو‌های ۲۰۱۶  می باشید ، از شما دعوت می کنیم تا با نقد و بررسی خودرو همراه ما باشید.

Mercedes C 63 S AMG Coupe

اولین خودرو از لیست بهترین خودرو‌های ۲۰۱۶ Mercedes C 63 S AMG Coupe است  . مرسدس هر ساله با تکنولوژی های نوین خودرو های خود توانسته بسیاری از علاقه مندان این حوزه را به سمت خود کشانده است . زیبایی خارق العاده این خودرو هر بیننده ای را جذب خود میکند .

Alfa Giulia Quadrifolio 510 hp

دومین خودروی برتر از بهترین خودرو‌های ۲۰۱۶ که می توان نام برد ، Alfa Giulia Quadrifolio 510 hp نام دارد . این خودرو دارای طراحی بدنه ای چشم نواز می باشد . و با قدرت تولیدی ۵۱۰ اسب بخار یک خودروی پرقدرت محسوب می شود .

Renoul Talisman
Renoul Talisman

رنو Renoul Talisman

سومین خودرو در این لیست  Renoul Talisman است . این خودرو هم مقداری طراحی خشک تر نسبت به سایر خودرو ها را داراست .

Rolls – Royce Dawn

Rolls – Royce Dawn  با زیبایی خاص خود به عنوان چهارمین عضو از این لیست قرار می گیرد . این خودرو استایل خودروهای آمریکایی را به کاربر القا می کند .

خودرو  Porsche 911 Carrera Facelift

خودروی ساخت پورشه نام دیگر خودرویی است که عضوی از این لیست را به خود اختصا ص داده است .  Porsche 911 Carrera Facelift با زیبایی همیشگی خود می تواند هر بیننده ای را به سمت خود جلب نماید. این خودرو ورژن ۲۰۱۶ مدل قبلی است که تغییراتی در ساختار داخلی آن ایجاد شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا