خودرو

هیوندا سانتافای جدید

قیمت هیوندا سانتافه 2024

به قلم ارشاکو  : کمپانی های کره ای هیوندای و کیا ، سال های زیادی است که بر روی بازار ایران چنبره زده اند و هر ساله با ورود مدل های متنوعی از این کمپانی های معتبر در خاورمیانه ، بر اعتبار و تسلط آنها افزوده می شود . از جمله ویژگی های جذاب محصولات این دو کمپانی ، آپشن های متنوعی است که عطش خریداران زیادی را برانگیخته است . در این مقاله نگاهی به هیوندا سانتافای جدید خواهیم داشت. 

هیوندای ، در مقایسه با کمپانی نام آشنای کیا ،‌ از نظر کیفی سطح بالاتری را به خود اختصاص داده است و به همین جهت  ، درصد بیشتری از سهم بازار را نیز در دست دارد . در بین خودروهای محبوب این کمپانی ، سانتافه از پرفروش ترین آنها به شمار می رود و توانسته روی دست همه ی خودروهای کره ای را بزند . با نقد و بررسی خودرو همراه ما باشید.

Hyundai-santafe-2
سانتافا

  اکثر آپشن های بروز شده ی این مدل ، در شاسی بلند ارزان تر و کوچک تر همین کمپانی ، یعنی توسان ، به چشم می خورد . سانتافه ی جدید ، از سیستم ترمز اظطراری خودکار برخوردار است تا در شرایط اضطراری ، به کمک راننده های بی تجربه آید و مانع از تصادف مجدد خودرو شود . طبق معمول ، کنترل خودروهای شاسی بلند بدون دوربین های هشداردهنده ی برخورد از عقب ، کاری بس دشوار و گاها غیرممکن به نظر می رسد ؛ به همین منظور ، هیوندای نیز با افزودن این امکان در سانتافه ، آن را به جمع خودروهای مفید و کاربردی این کلاس اضافه کرده است .

یکی از اهداف خرید یک خودروی شاسی بلند ، رانندگی آسان و لذت بخشی است که حین مسافرت به سرنشینان هدیه می دهد . هیوندای نیز به این هدف آگاه است و از هیچ آپشنی برای افزایش رفاه حال مسافران هنگام سفرهای جادهای ، دریغ نمی کند . یکی از امکاناتی که در این نسخه ی بروزرسانی شده به چشم می خورد ، کروز کنترل انتخابی است که رانندگی در بزرگراه ها را در حد قابل توجهی ، آسان می سازد . در کنار این آپشن کاربردی و مفید ، سانتافه از سیستم کمک تغییر مسیر و کمک نور بالا نیز بهره می برد .

برای افزایش رضایت خریداران ، هیوندای در ظاهر این خودرو نیز دست برده است و تغییرات اساسی و برجسته ای را بر روی آن اعمال کرده است . از جمله این تغییرات ، سپر باز طراحی شده ی سانتافه است که ظاهر این خودرو را مدرن تر و اسپرت تر از پیش جلوه می دهد . این فیس لیفت خوش سیما ، لنز چراغ های جلو را تیره تر از قبل بکار برده است و همین امر ، چهره ی خشنی به این خودرو بخشیده است . هواکش های خودرو در جلوی آن تعبیه شده اند و بر نمای اسپرت سانتافه تاکید می کنند .

برخلاف تغییرات چشمگیری که بر روی ظاهر این مدل اعمال شده است ، در درون خودرو تحولات برجسته ای به چشم نمی خورد ؛ تنها اصلاحاتی که انجام شده ، استفاده از مواد جدید برای تولید قطعات داخلی بوده است . این بروز رسانی در همین جا پایان می یابد و در سایر نقاط این خودرو ، شما شاهد همان سانتافه ی سابق خوش فرم و محبوب خواهید بود . با توجه به اصلاحات اعمال شده ، همچون نسخه ی پیشین این خودرو ، آینده ی درخشانی برای سانتافه ۲۰۱۶ انتظار می رود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا