گوناگون

چه لوازمی را در سفرهای ساحلی باید به همراه داشت؟

 به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : رفتن کنار دریا و تنی به آب زدن یکی از بهترین و دلچسب تیمرین تفریحات در روزهای گرم محسوب می شود . اما برای لذت بردن از ساحل بایستی وسایل مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشیم . یعنی باید بدانیم چه وسایلی همراه داشته باشم که ساعت‌های در ساحل بودن را براحتی سپری کنیم.قصد داریم در این مطلب به وسایل مورد نیاز در سفرهای ساحلی بپردازیم . اگر قصد سفر به مناطق ساحلی را دارید ، از شما دعوت می کنیم تا در ادامه مطلب نیز همراه ما باشید …

 

 

سفر ساحلی
سفر ساحلی

به همراه داشتن کیف مناسب 

یک کیف مقاوم ، ضدآب ، شیک و جادار اولین وسیله ای است که بایستی به همراه خود داشته باشید . برای ساحل باید کیف ضدآب، کوله‌ای که جای زیادی دارد یا وسیله‌ای داشته باشیم که فضای کافی برای همه وسایل موردنیاز برای کنار ساحل را در خود داشته باشد.

 

به همراه داشتن وسایل مناسب 

ضد آفتاب، کرم ضد گزش حشرات، حوله، کلاه، غذا و لباس مخصوص ساحل وسایل ضروری لب دریا محسوب می شوند . کیفی که برای بردن به ساحل انتخاب می کنید بایستی جاهای کاملا مجزایی داشته باشد ، چرا که کنار ساحل که می‌روید دمپایی شنی و حوله خیس خود را باید جدا از دیگر وسایل بگذارید .

 

 

 

سفر ساحلی

سفر ساحلی

 

به همراه داشتن حوله مناسب 

برای اینکه جای بیشتری داشته باشید می‎توانید از حوله‌های نازک سفری استفاده کنید که حجم زیادی ندارند.حوله حجم زیادی دارد و بیشتر فضای کیف یا ساک را اشغال می‌کند. برای داشتن فضای بیشتر بهتر است حوله را لوله یا تا کنید و ته ساک قرار دهید و وسایل کوچکتر را روی آن بگذارید.

 

محافظت از گجت هایتان 

بهتر است که لوازم دیجیتالی خود را در ماشین بگذارید و با خود به کنار ساحل نبرید و یا اینکه از فروشگاه های لوازم جانبی قاب هایی ضد آب برای این لوازم خود تهیه کنید تا بلایی بر سر ان ها نیاید . باید بدانید کوچکترین آب یا شنی که وارد این دستگاه‌ها شوند، آنها را خراب می‌کنند.

 

 

 

سفر ساحلی
سفر ساحلی

استفاده دوباره از وسایل
از بطری‌های آب معدنی یا نوشابه و دلستر می‌توانید دوباره استفاده کنید. اما برای اینکه راحت‌تر باشید و نوشیدنی برای مدت بیشتری خنک بماند، از فلاسک‌های آب استفاده کنید.

برچسب ها

سفر ساحلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا