آرایشی و زیبایی

۴ نکته مهم برای یک مانیکور عالی

نگه داشتن ناخن‌های زیبا هرگز کار ساده‌ای نیست و این چالش با پا گذاشتن به ۴۰ سالگی سخت‌تر هم می‌شود. با خشک شدن ناخن ها رشد ان ها کند تر شده و خشک می شوند .

، هر لاکی، حتی یک لاک بی‌رنگ، می‌تواند ناخن‌های‌تان را سفت کند. در ادامه محصولاتی را خواهید دید که برای یک مانیکور عالی لازم هستند.

 

۱-یک پاک کننده مناسب

قبل از شروع به انجام مانیکور با یک لاک پاک کن ناخن هایتان را پاک کنید تا تمیز و بدون چربی شوند. . برای این که لاک به خوبی روی ناخن‌های‌تان بنشیند، به ناخن‌هایی بدون چربی نیاز دارید.

از لاک پاک کن خیلی کم استفاده کنید،

علت وجود این مرحله : گزینه دیگر، کندن یا پاک کردن ناخن، لایه بالایی محافظ ناخن را خراش می‌اندازد.

 

مانیکور
مانیکور

۲- یک پرایمر خوب

از یک لاک پایه برای یک مانیکور ماندگارتر استفاده کنید. به زدن یک لایه از لاک اکتفا کنید؛ لایه‌های غلیط باعث مالیده شدن لاک می‌شوند و مدت زمان خشک شدنش هم طول خواهد کشید. لاک پایه‌ای بخرید که برچسب  بدون فرمالدئید داشته باشد. این نگهدارنده می‌تواند ناخن‌های‌تان را خشک و ضعیف کند. اگر ناخن‌های‌تان شیارهای عمودی دارد که ژنتیکی هستند و یا با در معرض آفتاب بودن ایجاد می‌شوند، لاک پایه‌ای را اتخاب کنید که پر کننده شیار داشته باشد.

علت استفاده از این مرحله :  آرنولد می‌گوید: «غلظت چسبناک لاک پایه مانند یک چسب دو رو عمل می‌کند و لاک را به ناخن می‌چسباند. این لاک همچنین محافظی ایجاد می‌کند که از پخش شدن لاک روی ناخن جلوگیری می‌کند.»

 

۳-  لاک حرفه‌ای

از لاکی استفاده کنید که بدون فتالات باشد. این ترکیبات که باعث شکنندگی ناخن می‌شوند، در مطالعاتی که روی موش‌ها صورت گرفته نشان داده است که باعث مشکل در زایمان می‌شود. ، دو لایه نازک لاک بزنید و این کار را در یک جهت انجام دهید.مطمئن شوید که هر لایه لاکی که زده‌اید خشک شده است وگر نه لایه بعدی که می‌زنید ممکن است حبابی شود.»

علت وجود این مرحله : این ساده‌ترین راه برای افزودن یک لاک خوب به چهره هرروزتان است. یک لاک صورتی کم‌رنگ را امتحان کنید.

 

۴- یک لایه تمام کننده

به محض اینکه لاک‌تان خشک شد، یک لایه لاک پایانی بزنید. این لاک‌های بی‌رنگ حاوی پلیمرهایی هستند که باعث نشستن لاک روی ناخن و جلایش می‌شوند.

از محصولاتی که ادعا دارند که هم کار لاک پایه و هم کار لاک رنگی و هم کار لاک پایانی یا همان به اصطلاح چندکاره هستند به هیچ وجه استفاده نکنید .

علت وجود این مرحله :  لایه پایانی سطح ناخن شما را براق می‌کند. مورانت می‌گوید: «بدون آن لاک ممکن است لب پر و یا مرده شود. از محصولی استفاده کنید که حاوی ضدآفتاب باشد. این محصول عمر مانیکور شما را افزایش می‌دهد و  ناخن‌های‌تان را از آسیب‌های اشعه یو وی حفظ می‌کند.»

امیدواریم براتون مفید بوده باشه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا