برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

پاستیل ویتامین مو شوگر بیر گیاهی Sugarbear Hair Vitamin Gummies

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پاستیل ویتامین مو شوگر بیر گیاهی Sugarbear Hair Vitamin Gummies کد 19989 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

 پاستیل ویتامین مو شوگر بیر گیاهی Sugarbear Hair Vitamin Gummies ساخت کشور آمریکا با فرمول گیاهی مبتنی بر آزمایشات بالینی است بدون عوارض جانبی که نشان داده اند این مواد به بهبود سلامت مو کمک می کند.

مکمل اولیه ویتامین A است و سپس دارای بیوتین، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین B-6، اسید فولیک، ویتامین B-12، بیوتین، اسید پانتوتنیک، ید، روی، کولین، اینوزیتول به عنوان ویتامین‌ها و مواد معدنی فعال طعم دهنده میوه طبیعی می باشد بدون ژلاتین بدون لبنیات بدون گلوتن که مناسب بهبود سلامت کلی و افزایش استحکام مو، جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو، افزایش درخشندگی و انعطاف پذیری مو، افزایش شادابی و سلامتی پوست مو و ناخن، آبرسان و ترمیم کننده ساقه ی مو، رشد مجدد موهای از دست رفته و ... است.

مصرف روزانه : 2 عدد

  • تعداد 60 عددی

در ویدیو زیر معرفی پاستیل ویتامین مو شوگر بیر گیاهی مشاهده می کنید

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پاستیل ویتامین مو شوگر بیر گیاهی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی قرص و ویتامین ارشاکو پاستیل ویتامین مو شوگر بیر گیاهی Sugarbear Hair Vitamin Gummies را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول مکمل اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
قرص پاستیلی
ویتامین
دارد
نوع ویتامین
ویتامین A، بیوتین، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، ویتامین B-6، اسید فولیک، ویتامین B-12، بیوتین، اسید پانتوتنیک، ید، روی، کولین، اینوزیتول به عنوان ویتامین‌ها و مواد معدنی فعال
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم