برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

سرم رشد مو هیرتامین اسکالپ سرم HAIRtamin GORGEOUS GROWTH SCALP SERUM

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سرم رشد مو هیرتامین اسکالپ سرم HAIRtamin GORGEOUS GROWTH SCALP SERUM کد 19987 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,712,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سرم رشد مو هیرتامین اسکالپ سرم HAIRtamin GORGEOUS GROWTH SCALP SERUM فرموله شده با یک سری از محصولات ارگانیک مناسب رشد مو که از نظر بالینی ثابت شده است برای کمک به افزایش ضخامت مو تا 121٪ و کاهش ریزش مو تا 58٪ و همچنین ویتامین ها و مواد گیاهی قوی از جمله بیوتین، آلوئه ورا، زردچوبه، نیاسینامید، نخل اره ای، ویتامین E، نعناع فلفلی کافئین و غیره برای کمک به رشد قوی مو و سلامت پوست سر برای داشتن موهایی ضخیم تر و زیباتر.

برای بهترین نتیجه، از مکمل های رشد مو هیرتامین برای یک رویکرد کامل، داخلی و خارجی برای سلامت مو استفاده کنید.

استفاده پیشنهادی: 2 تا 3 قطره را روی ناحیه آسیب دیده پوست سر بمالید و طبق معمول یا طبق دستور یک متخصص مراقبت های بهداشتی، روی پوست سر ماساژ دهید و حالت دهید.

قابل استفاده روی موهای خشک یا مرطوب دو بار در روز برای بهترین نتیجه استفاده کنید.

در ویدیو زیر آنباکسینگ سرم رشد مو هیرتامین اسکالپ سرم را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره سرم رشد مو هیرتامین SCALP SERUM دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی سرم ضد ریزش مو ارشاکو سرم رشد مو هیرتامین اسکالپ سرم HAIRtamin GORGEOUS GROWTH SCALP SERUM را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ضد ریزش مو اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
سرم
کاربرد
رشد مو
نوع محفظه نگه دارنده
تیوبی
جنس محفظه نگه دارنده
پلاستیک
ویتامین
دارد
عصاره
دارد
نوع عصاره
ویتامین ها و مواد گیاهی قوی از جمله بیوتین، آلوئه ورا، زردچوبه، نیاسینامید، نخل اره ای، ویتامین E، نعناع فلفلی کافئین
کشور سازنده
آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
3,768,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید تونیک (محلول) رشد موی سر بانوان و آقایان پیر فابره آلوپکسی دو درصد Pierre Fabre Alopexy Minoxidil 2% Moderate Hair Loss کد 18976 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
محلول موضعی مردانه روگین 5 درصد ماینوکسیدل ضد ریزش و رویش مجدد مو Rogaine 5% Minoxidil Extra Strength for Men محلول موضعی مردانه روگین 5 درصد ماینوکسیدل ضد ریزش و رویش مجدد مو Rogaine 5% Minoxidil Extra Strength for Men
پیشنهاد ویژه محدود
7,751,000 تومان 8,101,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید محلول موضعی مردانه روگین ماینوکسیدیل 5% رویش مجدد مو و ضد ریزش Rogaine Minoxidil Extra Strength for Men کد 17960 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم