برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

کپسول میگرن اکسدرین آمریکایی Excedrin Migraine Medication

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کپسول میگرن اکسدرین آمریکایی Excedrin Migraine Medication کد 19658 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
تعداد در هر بسته
  • 100 عدد
  • 200 عدد
  • 300 عدد
نام تجاری:
3,500,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(16 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کپسول میگرن اکسدرین Excedrin Migraine Medication ساخت بریتانیا داروی پر طرفدار میگرن ساخته شده از آسپرین، استامینوفن و کافئین است.این دارو برای تسکین موقت درد ناشی از شرایطی مانند دردهای عضلانی، دندان درد، دردهای قاعدگی یا سردرد (از جمله میگرن) استفاده می شود. ترکیب این داروها برای کمک به تسکین درد با هم کار می کنند. استامینوفن به عنوان مسکن و کاهش دهنده تب عمل می کند. آسپرین (یک NSAID) به کاهش درد، التهاب و تورم کمک می کند. کافئین اثربخشی را افزایش می دهد و عملکرد تسکین دهنده درد مسکن هایی مانند آسپرین و استامینوفن را افزایش می دهد.آسپرین و استامینوفن با جلوگیری از تولید برخی مواد طبیعی بدن، درد را تسکین می دهند.Excedrin Migraine یک داروی درمان میگرن OTC توصیه شده و موثر با مشخصات ایمنی اثبات شده است. در مطالعات بالینی، بیماران مبتلا به میگرن متوسط ​​تا شدید تنها با یک دوز تسکین موثری را تجربه کردند. 

کپسول Excedrin Migraine Medication عملکرد ضد درد برای میگرن و انواع سر درد، دردهای عضلانی، دندان درد، دردهای قاعدگی دارد و افراد زیر 18 سال با تجویز پزشک اجازه مصرف دارند.تعداد در بسته های 100،200 و 300 عددی است دوز مصرفی: بیشتر از دو عدد در روز استفاده نشود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ کپسول میگرن اکسدرین آمریکایی Excedrin Migraine Medication را مشاهده می نماید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کپسول میگرن اکسدرین دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کپسول میگرن ارشاکو کپسول میگرن اکسدرین Excedrin Migraine Medication را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کپسول میگرن با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع
کپسول میگرن اکسدرین
نوع عصاره
آسپرین، استامینوفن و کافئین
کشور سازنده
بریتانیا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم