برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کلاه گیس مدل لیر

کلاه گیس مدل لیر

کلاه گیس های مدل لیر که از الگوی کوتاهی موی مدل لیر الهام گرفته شده است، مدلی پر طرفدار در بین تمامی پوستیژها است که در بین خانم ها و آقایان طرفدار دارد.

یکی از مدل های موی مورد پسند خانم ها و حتی آقایان مدل موی لیر است که انواع و فرم های متفاوتی دارد از جمله مدل موی لیر کوتاه، مدل لیر بلند، مدل لیر از پشت، مدل موی لیر خرد، مدل لیر با چتری، مدل لیر برای موهای فر و حالت دار و ... که همه ی مدل های لیر از شیک ترین انواع کوتاهی مو محسوب می شوند.

لیر به معنی لایه لایه است و در این مدل مو به صورت لایه ای کوتاه می شود .

کلاه گیس ( پوستیژ) های مدل لیر نیز انواع مختلفی دارند که با توجه به فرم صورت می توانید مدل متناسب با چهره ی خود را انتخاب و خریداری کنید.

برای خرید کلاه گیس مدل لیر بصورت اینترنتی و آنلاین می توانید حالت مو و پوستیژ را روی نمونه انسانی عکس ها ببینید و در صورت تمایل آن را با رنگ دلخواه خرید کنید.

فروشگاه آنلاین ارشاکو بهترین کلاه گیس های مدل لیر با فرم های مختلف را از جنس موی طبیعی و الیاف ابریشمی و درجه یک از برندهای معتبر دنیا مانند   اچ اس جی (HSG)،     جودیر (Joedir)،                    با قیمت مناسب و گارانتی اصالت از برندهای معتبر دنیا به فروش می رساند.

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs
پیشنهاد ویژه محدود
5,049,000 تومان 5,251,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs کد 19301 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم