برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی بلوند کوتاه Pixie Wigs Short Blonde

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی بلوند کوتاه Pixie Wigs Short Blonde کد 14731 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • بلوند
نام تجاری:
4,741,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(26 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس زنانه پیکسی بلوند کوتاه Pixie Wigs Short Blonde For Women کلاه گیس جدید زنانه پیکسی فوق العاده زیبا و درخشان و صد در صد با کیفیت می باشد و مشابه موهای طبیعی بوده که پس از قرار دادن روی سر بصورت کاملا واقعی به نظر می رسد.
با استفاده از کلاه گیس کوتاه پیکسی بدون نیاز به آرایشگاه می توانید مدل موهای خود را براحتی تغییر دهید.
کلاه گیس پیکسی را به آسانی می توانید با استفاده از توری نگه دارنده بر روی سر خود قرار دهید و پس از پوشیدن کلاه گیس بروی سر کاملا احساس راحتی خواهید کرد و بدلیل خوش فرم و خوش حالت بودن کلاه گیس پیکسی و رنگ زیبای بلوندی که دارد زیبایی موهایتان را دو چندان خواهد نمود و جذابیت خاصی را به چهره شما خواهد بخشید.
کلاه گیس pixie دارای سایز کوتاه می باشد و همچنین قابلیت تنظیم برای اندازه های مختلف سر را دارد.کلاه گیس پیکسی دارای قابلیت شست و شو می باشد و پس از استفاده می توانید توسط شامپو و آب سرد شست شو دهید.
اگر بدنبال مدل موی کوتاه جدید و خوش حالت هستید می توانید کلاه گیس کوتاه Blonde را امتحان کنید و تفاوت را کاملا احساس کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس زنانه پیکسی کوتاه بلوند دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس زنانه پیکسی بلوند کوتاه Pixie Wigs Short Blonde For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
بلوند
ساير توضيحات
قابلیت تنظیم برای اندازه های مختلف سر را دارد - در برابر حرارت 100% مقاوم می باشد
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم