برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه و حالت دار قهوه ای بلوند Short Synthetic Hair Wigs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه و حالت دار قهوه ای بلوند Short Synthetic Hair Wigs کد 14114 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • هایلایت قهوه ای بلوند
نام تجاری:
4,461,000 تومان
موجود - خریداری شده از آمریکا
(40 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه و حالت دار قهوه ای بلوند Short Synthetic Hair Wigs از الیاف مصنوعی با کیفیت درست شده و لایه زیرین آن کاملاً نفوذ پذیر است تا پوست سر و موهای طبیعی بتوانند به سادگی تنفس نمایند .کلاه گیس زنانه به صورت دو رنگ قهوه ای و بلوند است که به زیبایی طوری طراحی شده تا بر روی سر شما جلوه ای خاص داشته باشد .موهای کلاه گیس کوتاه و خرد شده است که می توانید هر چند ماه یک بار برای حفظ نظافت و تمییزی ،آن را با شامپوی خیلی ملایم و آب سرد شستشو دهید .
دقت نمایید که برای خشک کردن از سشوار استفاده ننمایید و تنها با استفاده از یک پارچه آب اضافی را گرفته و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود .کلاه زیرین این کلاه گیس قابلیت تغییر اندازه دارد و برای هر سری مناسب میباشد .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کلاه گیس زنانه LEJIMEI دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه و حالت دار قهوه ای بلوند Short Synthetic Hair Wigs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهوه ای و بلوند ترکیبی
ساير توضيحات
همراه با کلاه متغیر که برای انواع سایز سر مناسب است و یک عدد کلاه طاسی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم