برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه لالیک اصل با قیمت

بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه لالیک اصل با قیمت

بهترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه از برند لالیک Lalique که به عطر های مشترک بین خانم ها و آقایان معروف هستند از قیمت های خوبی برخوردار هستند.

عطر های مشترک زنانه و مردانه لالیک را با نام های عطر های یونیسکس و ادکلن های اسپرت نیز می نامند که وقتی نامی از عطر های اسپرت می آید همگان می داند به معنی عطر مناسب برای خانم ها و آقایان است.

عطر و ادکلن های مردانه لالیک از معروف ترین عطر های فرانسوی هستند که پرطرفدار ترین آنها می توان به عطر لالیک انکر نویر یا لالیک چوبی اشاره کرد که در بین عموم مردم به لالیک مشکی نیز معروف است.

از خوش قیمت ترین عطر و ادکلن کشور فرانسه عطر های اصل و اورجینال لالیک مشکی، ادکلن لالیک سفید ( وایت)، عطر و ادکلن لالیک کله شیر و عطر نویر ادکلن لالیک اکستریم قابل ذکر است.

در بین عطر های پرطرفدار زنانه نیز عطر های پر فروش با قیمت مناسب مانند عطر لالیک قرمز اصل،ادکلن لالیک لامور و عطر و ادکلن لالیک زنانه بنفش قابل ذکر است.

برند لالیک Lalique را رنه لالیک شیشه سازی تاسیس کرده که در آغاز کار طراحی جواهرات را برای شرکت های Cartier و Boucheron انجام می داد.

در سال 1907 لالیک به تولید بطری عطر برای برند Coty روی آورد و همچنان به طراحی جواهرات، شیشه های لوکس و ... پرداخت و در سال 1931 اولین عطر لالیک را ساخت و عرضه کرد.

اولین عطر برند لالیک در زمان حیات رنه لالیک تولید و عرضه شد.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو بهترین عطر و ادکلن لالیک اسپرت و مشترک بین خانم ها و آقایان مانند عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک فلورال برنز، عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو Lalique Illusion Captive 1898، عطر اسپرت لالیک چیپر سیلور ادوپرفیوم Lalique Chypre Silver EDP را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت عرضه می کند.

9,818,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فلور یونیورسال (نواغ پریمیر فلیور یونیورسله) زنانه مردانه Lalique Fleur Universelle کد 2276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,908,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه اصل فرانسه Lalique Elegance Animale کد 5452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,224,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فروتس دو موومنت (نواغ پریمیر دیو مومنت) زنانه و مردانه Lalique Fruits du Mouvement کد 5453 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,695,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر رز رویال (نواغ پریمیر روزز رویال) زنانه و مردانه اورجینال و اصل فرانسه Lalique Rose Royale کد 5454 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
9,908,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر تقس آروماتیک (نواغ پریمیر ترس آروماتیکس) زنانه مردانه Lalique Terres Aromatiques کد 5456 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم