برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن لالیک ایلوژن کپتیو زنانه و مردانه Lalique Illusion Captive 1898

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک ایلوژن کپتیو زنانه و مردانه Lalique Illusion Captive 1898 کد 14136 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک Lalique Illusion Captive 1898 100 میل
نام تجاری:
10,513,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو زنانه و مردانه Lalique Illusion Captive 1898 کشور مبدا برند فرانسه می باشد و در سال 2017 معرفی و تولید شده است . نوع رایحه ی عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک Illusion Captive 1898 گرم می باشد. ساختار رایحه ی عطر میوه و انجیل و چوب می باشد.بلافاصله پس از اسپری کردن عطر مشترک زنانه و مردانه لالیک Illusion Captive 1898  با غلظت ادوپرفیوم متوجه رایحه ی ترنج و انجیر خواهید شد در عطر ایلوژن کپتیو 1898 از نت های یاس و دارچین به عنوان نت های میانی و از نت های وانیل، سدر، نعنا هندی، لوبیای تونکا و لادن به عنوان نت های پایانی استفاده شده است .عطر ادو پرفیوم زنانه و مردانه لالیک Illusion Captive مناسب فصل های سرد می باشد و همچنین مناسب بانوان و آقایان خوش پوش می باشد .

نت های موجود در عطر لالیک ایلوژن کپتیو ادوپرفیوم اصل:

  • نت بالایی:  ترنج
  • یادداشت های میانی: یاسمن، دارچین
  • یادداشت های پایه : مر، سدر، پاتچولی، لبدانوم، دانه تونکا، وانیل

عطر و ادکلن لالیک ایلوژن کپتیو مناسب برای آقایان و بانوان خوش سلیقه است و از کالکشن Collections Noir Premier می باشد عطر های معروفی مانند عطر لالیک اسکولپتر د اپیکس Lalique Sculpteur d Epices و ادکلن لالیک رز رویال Lalique Rose Royale در این کالکشن قرار دارند.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو Illusion Captive 1898 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه لالیک ایلوژن کپتیو ادوپرفیوم Lalique Illusion Captive 1898 EDP FOR MEN WOMEN  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزهای سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه اولیه
ترنج، انجیر
رایحه میانی
یاس، دارچین
رایحه پایه
وانیل، سدار، نعناع هندی، لوبیا تونکا، لادن
نوع سفارش
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
8,987,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر تقس آروماتیک (نواغ پریمیر ترس آروماتیکس) زنانه مردانه Lalique Terres Aromatiques کد 5456 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,887,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر رز رویال (نواغ پریمیر روزز رویال) زنانه و مردانه اورجینال و اصل فرانسه Lalique Rose Royale کد 5454 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,552,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فروتس دو موومنت (نواغ پریمیر دیو مومنت) زنانه و مردانه Lalique Fruits du Mouvement کد 5453 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,987,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر الگانس انیمال (نواغ پریمیر الگنس انیمال) زنانه مردانه اصل فرانسه Lalique Elegance Animale کد 5452 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
8,905,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن لالیک نویر پرمیر فلور یونیورسال (نواغ پریمیر فلیور یونیورسله) زنانه مردانه Lalique Fleur Universelle کد 2276 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم