برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

عطر خوب و گران زنانه

عطر خوب و گران زنانه

برای خرید مطلوب بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن زنانه عوامل زیادی باید در نظر گرفته شود که مهمترین عامل رایحه ای است که با ترکیب پوست بدن ایجاد می شود و در واقع رایحه نهایی بعد از استعمال عطر است.
در این میان باید به مواردی همچون دمای هوا، طبیعت عطر (گرم، سرد شیرین، تلخ و...)، موقعیتی که قرار است در آن عطر زنانه استفاده شود ( محفل دوستانه، رسمی و یا کاری) و البته قیمت در کنار کیفیت توجه شود.
با اینکه قیمت گران همیشه نشانه ی از کیفیت بالا نیست با این حال می توان تا حدودی به عنوان ملاک در نظر گرفته شود ؛ قیمت عطر و ادکلن ها به عوامل متعددی بستگی دارد مانند میزان غلظت عطر و درجه ی خلوص، نوع بسته و شیشه ای که عطر در آن ریخته می شود که گاها طراحی و ساخت شیشه ها توسط طراحان بزرگ با استفاده از سنگ و جواهرات گرانبها انجام می شود و ...  از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت موثر می باشند.
پرطرفدارترین و معروف ترین عطر و ادکلن های لاکچری و گران معمولا جز دسته عطر های نیش طبقه بندی می شوند که با قیمت گران و کیفیت خوب و ماندگاری بالا ارائه می شوند البته در بین عطر های دیزاینری هم عطر های خوشبو و معروفی هستند که با گرانترین عطرهای نیش زنانه و مردانه رقابت می کنند.
فروش انواع بهترین عطر و ادکلن زنانه و مردانه لاکچری و معروف با ماندگاری بالا ، خوشبوترین عطرهای گران قیمت دنیا با قیمت مناسب و گارنتی در فروشگاه ارشاکو عرضه می شود.

عطر زنانه ورساچه ورسوز Versace Versus for Women عطر زنانه ورساچه ورسوز Versace Versus for Women
پیشنهاد ویژه محدود
5,949,000 تومان 6,249,000 تومان
%5 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه ورساچه ورسوز (ورسوس) ادوتویلت Versace Versus EDT for Women کد 533 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم