برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها(1)
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن شنل چنس زرد زنانه ادوتویلت اصل Chanel Chance Eau de Toilette

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن شنل چنس زرد زنانه ادوتویلت اصل Chanel Chance Eau de Toilette کد 16782 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن شنل چنس زرد زنانه ادوتویلت اصل Chanel Chance Eau de Toilette 100 میل
نام تجاری:
10,133,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه شنل چنس ادوتویلت Chanel Chance EDT for women از کالکشن Collections Chance در سال 2003 دوسال قبل تر از نسخه ادوپرفیوم عطر زنانه شانل Chance به بازار جهانی عطر معرفی شد که رتیحه مشابه با یکدیگر دارند.رایحه غالب نعناع هندی، چوب و نت های شیرین دارد و با رایحه ای شیرین مناسب استفاده روزانه است.ادوتویلت شنل چنس اصل در بطری گرد که نمادی از چرخه بخت است طراحی شده تا تداعی کننده واژه شانس باشد.
عطر و ادکلن شنل چنس زرد زنانه ادوتویلت اصل مانند یک گرد باد است که در نت اولیه خود رایحه اناناس، فلفل صورتی، زنبق ، نعناع هندی و سنبل را به مشام می رساند. اندک اندک عطر رز، یاس و لیمو پر رنگ تر می شود و سپس نت های پایه با عطر و بوی خس خس، مشک سفید، وانیل و نعناع هندی استشمام می شود.
نعناع هندی پر رنگ ترین و قوی ترین رایحه در عطر شنل چنس است که در میان اکوردهای چوبی رایحه ای شیرین و ملایم خلق کرده است.عطر زنانه شنل چنس اصل در روزهای بهاری طراوت و تازگی را برای شما به ارمغان می اورد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادیدرباره عطر و ادکلن زنانه شانل Chance دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو عطر و ادکلن زنانه شانل چنس ادوتویلت Chanel Chance EDT for women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید عطر زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه
نوع رایحه
شیرین و ملایم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
100 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
روزانه و روزهای بهاری
غلظت عطر
ادو تویلت
رایحه اولیه
اناناس، فلفل صورتی، زنبق ، نعناع هندی و سنبل
رایحه میانی
رز، یاس و لیمو
رایحه پایه
خس خس، مشک سفید، وانیل و نعناع هندی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم