برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

خرید بهترین عطر و ادکلن جیوانچی مشترک زنانه و مردانه با قیمت

بهترین عطر و ادکلن ژیوانشی مشترک مردانه و زنانه 

عطر و ادکلن های مشترک جیونچی (ژیوانشی) Givenchy عطر های هستند با قیمت مناسب که قابل استفاده برای خانم ها و آقایان هستند و به عطر های اسپرت جیونچی نیز معروف هستند.

از پرفروش ترین عطر و ادکلن برند جیوانچی مردانه شامل عطر های جنتلمن، ادکلن جیونچی اینتردیت، عطر مردانه پلی زریوس، عطر وادکلن روژ قرمز جیوانچی، ادکلن بلو مردانه ژیوانشی با قیمت خوب، ادکلن جیونچی لیبل را می توان نام برد.

از عطر های محبوب جیوانچی فقط عطر های مردانه نیستند که در بین مردم در سراسر دنیا محبوب هستند بلکه عطر و ادکلن های ژیوانشی زنانه نیز طرفداران خود را دارد و در بین آنها معروف ترین و بهترین ها شامل ادکلن مشکی جیوانچی، عطر زنانه آماریج ، ادکلن ماریج آنژ و دمون، عطر بنفش ژیونشی، عطر و ادکلن ابسولوتلی ایرسیستیبل و عطر جیوانچی آنجئو دمون قابل ذکر است.

کمپانی جیوانچی، شرکتی فرانسوی است که در سال 1352 راه اندازی شده است. در آغاز کار خود را با تولید پوشاک آقایان شروع کرد و با استقبال مردم خط تولید پوشاک خانم ها را نیز اه اندای کرد.

در ادامه فعالیت ها برند جیوانچی اولین عطر و ادکلن خود را در سال 1957 با نام  L'Interdit عرضه کرد.

در بین تمام عطر هایی که برند جیوانچی به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه کرده است تعدادی از عطر ها به عنوان عطر و ادکلن یونیسکس و مشترک بین خانم ها و آقایان معرفی شده است.

فروشگاه آنلاین اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو انواع بهترین عطر و ادکلن اسپرت جیوانچی و مشترک بین خانم ها و آقایان ژیوانشی را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت عرضه می کند.

5,265,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه جیونچی بویس مارتیال تستر ادوپرفیوم Givenchy Bois Martial Tester edp for women and men کد 5384 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,265,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه جیونچی عود فلامبلوینت تستر ادوپرفیوم Givenchy Oud Flambloyant Tester edp for women and men کد 5388 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم