برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین عطر و ادکلن جیوانچی مردانه اصل با قیمت

بهترین عطر و ادکلن جیوانچی مردانه اصل با قیمت

عطر و ادکلن جیوانچی Givenchy مردانه اصل از عطرهای خوش قیمتی مانند عطر جنتلمن، ادکلن اینتردیت، عطر جیونچی زریوس روژ (قرمز)، ادکلن بلو لیبل با قیمت های مناسب قابل ذکر است.

از بهترین عطر های مردانه در برند ژیوانشی می توان به عطر و ادکلن جنتلمن جیوانچی اشاره کرد که در غلظت های ادوپرفیوم، پرفیوم، ادوتویلت و ... در نسخه های متعدد به بازار عرضه شده است؛ از عطرهای جنتلمن مردانه شامل عطر مردانه ژیوانشی ادوتویلت در سال 2017، عطر مردانه ژیوانشی جنتلمن اونلی جیواچی جنتلمن ادوپرفیوم، جیونچی مردانه جنتلمن بویسی با غلظت ادوپرفیوم و ادوتویلت مردانه جیوانچی جنتلمن اینتنتس با قیمت مناسب هستند.

از پرفروش ترین عطر های مردانه برند ژیونشی می توان به عطر و ادکلن Givenchy Xeryus جیوانچی زریوس روژ (قرمز) اشاره کرد که از جذاب ترین عطرهای مردانه با عنوان عطر دختر پسند است.

ادکلن های جیوانچی پلی نیز از محبوب ترین عطر های بین آقایان است به همین دلیل کمپانی ژیوانشی چندین عطر به نام پلی را با قیمت های مناسب مانند عطر پلی این سیتی، ادکلن جیونچی پلی اینتنس، عطر جیونچی پلی فور هیم، ادکلن جیوانچی پلی اسپرت را نام برد.

عطر و ادکلن جیوانچی بلو لیبل با رایحه ی خنکی که دارد از پرطرفدار ترین عطر های فصل تابستان و روزهای گرم به حساب می آید و به عنوان بهترین عطر با رایحه خنک مردانه طبقه بندی می شود.

برند Givenchy از مارک های معتبر و معروفی است که در ایران و در بین عموم با اسم های مختلفی مانند جیوانچی، ژیوانشی، جیونچی نامیده می شود.

عطر و ادکلن جیواتشی له اینتردیت با غلظت ادوپرفیوم و قیمتی مناسب از پر فروش ترین عطر های برند ژیوانشی است که می توانید به عنوان گزینه ای مناسب برای هدیه به آقایان روی له اینتردیت حساب کنید.

فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارشاکو انواع بهترین عطر های مردانه از برند جیوانچی مانند ادکلن مردانه جنتلمن، عطر ژوانشی اینتردیت، انواع عطر و ادکلن پلی، عطر و ادکلن زریوس روژ قرمز را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت عرضه می کند.

2,455,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) اینسنس اولترامارین ادو تویلت Givenchy Insense Ultramarine EDT for men کد 164 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,100,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیونچی (ژیوانشی) جنتلمن ریزرو پرایو ادو پرفیوم Givenchy Gentleman Reserve Privée EDP for men کد 20460 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
7,112,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) جنتلمن اونلی آبسولوت ادوپرفیوم Givenchy Gentlemen Only Absolute EDP for men کد 9563 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
5,100,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن مردانه جیوانچی (ژیوانشی) جنتلمن اونلی کژوال شیک ادوپرفیوم Givenchy Gentlemen Only Casual Chic EDT for men کد 7378 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم