برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کیف لوازم اصلاح و ماشین های اصلاح CLIPSAFE Buzzer , Clipper , Trimmer Hard Organizer Case

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیف لوازم اصلاح و ماشین های اصلاح CLIPSAFE Buzzer , Clipper , Trimmer Hard Organizer Case کد 10148 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,129,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیف لوازم اصلاح و ماشین های اصلاح CLIPSAFE Buzzer , Clipper , Trimmer Hard Organizer Case وسیله ای مناسب برای نگهداری و حمل لوازم جانبی اصلاح و ماشین های اصلاح است. شما می توانید ماشین های اصلاح بدون سیم مختلفی همچون برندهای اوستر، اندیس، وال و یا لوازم و تیغه های ماشین های اصلاح، شانه و برس ها و هر آنچه که برای یک اصلاح نیاز دارید. این جعبه ابزار اصلاح متناسب با ماشین اصلاح اوستر کلاسیک مدل 76 طراحی شده است با این حال می توانید برای برندهای دیگر در همین ابعاد نیز استفاده نمایید. کیف ماشین اصلاح کاملا مقاوم و سبک طراحی شده است برای حمل بسیار راحت است و داخل کیف به صورت اسفنجی بوده و برای مراقبت از ماشین اصلاح بسیار مناسب است. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  کیف لوازم اصلاح و ماشین های اصلاح CLIPSAFE Buzzer , Clipper , Trimmer Hard Organizer Case  را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کیف آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم