برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

جعبه ابزار و کیف لوازم اصلاح Clipper Trimmer Barber Tool Box Case Key

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید جعبه ابزار و کیف لوازم اصلاح Clipper Trimmer Barber Tool Box Case Key کد 10147 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
12,099,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

جعبه ابزار و کیف لوازم اصلاح  Clipper Trimmer Barber Tool Box Case Key یک جعبه ابزار با کیفیت و جادار با ویژگی های منحصر به فردی است که می تواند لوازم اصلاح شما را از جمله ، ماشین های اصلاح، قیچی  ،شانه ، آینه و بطری های ژل و دیگر لوازمی که برای یک اصلاح حرفه ای و یا برای استفاده در آرایشگاه نیاز دارید را می تواند به راحتی نگهداری نماید . کیف و جعبه ابزار لوازم اصلاح با بدنه چرمی و قسمت بیرونی آلومینیومی برای دوام و استحکام بیشتر است. قسمت داخلی کیف اصلاح به صورت کاملا جا دارد و بخش بندی شده و طوری طراحی شده است که ضد آب بوده و در صورتی که بطری حاوی مایعات در آن قرار بگیرد برای لوازم برقی داخل کیف مشکلی پیش نمی آید. دو بخش کیف به صورت دوقولو بوده و لوازمی که داغ و یا گرم باشند در کیف از یک دیگر جداسازی شده و به عبارتی خاصیت عایق دارد. کیف لوازم اصلاح کالا امن بوده و دارای قفل حرفه ای است. به همراه کیف لوازم اصلاح یک دسته تلسکوبی آلومینیومی، یک عدد آینه و دو عدد کلید ارائه می شود. توجه داشته باشید که لوازمی که در تصویر مشاهده می کنید از جمله شانه و برس و قیچی و بطری به غیر از مواردی که قبلا گفته شده همراه محصول ارائه نمی شود و فقط برای معرفی محصول می باشد. 

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  جعبه ابزار و کیف لوازم اصلاح  Clipper Trimmer Barber Tool Box Case Key را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کیف آرایشگری اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم