برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

سری سوهان برقی حیوانات اندیس Andis 2-Speeds Cord/Cordless Animal Nail Grinder 65930

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید سری سوهان برقی حیوانات اندیس Andis 2-Speeds Cord/Cordless Animal Nail Grinder 65930 کد 18212 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,935,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

سری سوهان برقی حیوانات اندیس Andis 2-Speeds Cord/Cordless Animal Nail Grinder 65930 پکیجی از لوازم جانبی سوهان برقی اندیس می باشد که مخصوص حیوانات خانگی طراحی و عرضه می شود.
سری سوهان برقی اندیس شامل 4 سنگ سمباده و 4 سنگ شکل دهی می باشد که از لوازم جانبی سوهان برقی حیوانات اندیس 2-Speeds Cord/Cordless است و به صورت جداگانه قابل تهیه می باشد.
برای صاف کردن و فرم دهی به ناخن از سنگ شکل دهی و برای از بین بردن مواد ناخن (کوچک کردن ناخن) از سنگ سمباده استفاده نمایید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد سری سوهان برقی حیوانات Andis  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو سری سوهان برقی حیوانات اندیس Andis 2-Speeds Cord/Cordless Animal Nail Grinder 65930 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید سوهان برقی حیوانات اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
سری سوهان برقی
مناسب برای
حیوانات خانگی
سری ها
4 سنگ سمباده و 4 سنگ شکل دهی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم