برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

شانه گره باز کن مو حیوانات اندیس Andis Flexible Rake Animal Comb 65735

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید شانه گره باز کن مو حیوانات اندیس Andis Flexible Rake Animal Comb 65735 کد 18298 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,302,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

شانه گره باز کن مو حیوانات اندیس 65735 Andis Flexible Rake Animal Comb یکی از بهترین ابزارهای پیرایش و نظافت حیوانات خانگی از برند امریکایی اندیس می باشد که با داشتن 13 دندانه بلند، قابل چرخش و انعطاف پذیر به حیوان شما ظاهری زیبا و مرتب می بخشد.
شانه حیوانات اندیس موهای مرده را از  لایه زیرین پاک می کند و در عین حال به هیچ وجه باعث آسیب رسانی به پوست حیوانات نمی گردد. سنجاق های انعطاف پذیر نصب شده به فنر با خطوط بدن حیوان خانگی شما تنظیم می شوند به بدن حیوان آسیب نمی زند و گره موها را به راحتی از بین می برند. ابزاریست ایده آل برای حیواناتی مانند سگ با جثه های کوچک تا متوسط و ضمن حفظ یک لایه رویی بدون آسیب ، ریزش مو را تا 90٪ کاهش می دهد.
دندانه ها تا 360 درجه می چرخند و بسیار انعطاف پذیر می باشند تا موهای سست هنگام شانه زدن زدوده شود. دسته ضد لغزش آن کار نظافت حیوانات را راحت و دلچسب می کند.
در ویدیو زیر نمایش ظاهری شانه گره باز کن مو حیوانات اندیس را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد شانه مو حیوانات Andis  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو شانه گره باز کن مو حیوانات اندیس 65735 Andis Flexible Rake Animal Comb را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید شانه مو حیوانات اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
شانه
جنس شانه
پلاستیک
سر سرامیکی
ندارد
سایر توضیحات
مناسب برای سگ هایی با سایز کوچک و متوسط
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم