برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس جمع کننده مو حیوانات اندیس Andis Large Firm Slicker Pet Brush 65710

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس جمع کننده مو حیوانات اندیس Andis Large Firm Slicker Pet Brush 65710 کد 18296 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,081,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس جمع کننده مو حیوانات اندیس Andis Large Firm Slicker Pet Brush 65710 ابزاری کاربردی و مفید برای زدودن موهای ریخته شده حیوانات خانگی است که بوسیله کمپانی امریکایی اندیس تولید و عرضه شده است.
برس مو اندیس با داشتن دندانه های فلزی بلند بیشتر مناسب حیوانات با سایز بزرگ می باشد که در حین کار تمامی گره موها، آلودگی ها و موهای ضعیف را از بین برده و ظاهری تمیز و منظم به حیوان می دهد. دسته ضد لغزش آن باعث راحتی بیشتر کار شده و آسیبی به حیوان نمی زند. برس موی حیوانات اندیس باعث کاهش ریزش مو تا 90 درصد شده و با تحریک فولیکول مو به رشد مجدد موهای سالم کمک می کند همچنین بسیار کار با آن راحت و رضایت بخش است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد برس مو حیوانات Andis  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو برس جمع کننده مو حیوانات اندیس Andis Large Firm Slicker Pet Brush 65710 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس مو حیوانات اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
برس
جنس برس
پلاستیک
سر سرامیکی
ندارد
سایر توضیحات
مناسب برای حیوانات با اندازه بزرگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم