برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

برس ضد ریزش مو حیوانات اندیس Andis Pet DeShedding Tool 65760

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید برس ضد ریزش مو حیوانات اندیس Andis Pet DeShedding Tool 65760 کد 18297 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,178,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

برس ضد ریزش مو حیوانات اندیس Andis Pet DeShedding Tool 65760 ابزاری مفید و ایده آل برای از بین بردن موهای سست و ضعیف حیواناتی چون سگ که توسط برند امریکایی اندیس تولید و عرضه شده است.
شکل و الگوی دندانی منحصر به فرد برس مو اندیس باعث از بین رفتن موهای سست، بدون آسیب رساندن به لایه رویه پوست می شود و تا 90 درصد ریزش مو را کاهش می دهد. برس حیوانات اندیس باعث بیرون کشیدن موهای سست و ریخته شده در لایه های زیرین می شود در نتیجه به عدم تشکیل گره در موی حیوانات نیز کمک شایانی می کند.
برای انواع نژادها و اندازه های سگ مناسب بوده و به نظافت و زیبایی موهای حیوان کمک شایانی می کند و به هیچ وجه باعث آسیب به پوست حیوان نمی شود. برای تاثیر بهتر توصیه می شود چند بار در هفته از آن برای نظافت موی حیوانات استفاده شود.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد برس مو حیوانات Andis  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ارشاکو برس ضد ریزش مو حیوانات اندیس Andis Pet DeShedding Tool 65760 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید برس مو حیوانات اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع محصول
برس
جنس برس
پلاستیک
سر سرامیکی
ندارد
سایر توضیحات
مناسب برای انواع سگ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم