برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس راشن لدر ادوتویلت Memo Paris Russian Leather edt For Men and Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس راشن لدر ادوتویلت Memo Paris Russian Leather edt For Men and Women کد 12610 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه ممو پاریس راشن لدر Memo Paris Russian Leather For Men and Women 75 میل
نام تجاری:
12,076,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس راشن لدر ادوتویلت Memo Paris Russian Leather edt For Men and Women یکی ازعطرهای نیش بی نظیر کمپانی ممو است که در سال 2016 توسط النور ماسنت تولید گردید. راشن لدر با قلبی چرمی و ترکیبی عالی از سرخس ، ریحان ، دانه تونکا ، اسطوخودوس و کاج سوزنی ، رایحه ای منحصر به فرد و رومانتیک را ایجاد نموده است. رایحه ای که در قصری از یخ با چشم اندازی به دریایی برفی و سروهای قد کشیده ، لبخند و غرور سیبریایی را بر لبان می نشاند. رایحه ی محسوس اسطوخودوس جلوه ای رویایی به عطر راشن لدر ممو پاریس بخسیده است . تا آنجا که بیشتر از بوی دلنشین چرم ، مشام را آکنده از بوی چوب گایاک و عطر خوش ادویه های سبز می سازد.
عطر ممو پاریس راشن لدر با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 75 میل تهیه شده است که با ماندگاری بسیار بالای خود می تواند انتخابی بی نقص برای دوستداران این برند لوکس فرانسوی در فصول سرد سال محسوب گردد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو Memo Paris Russian Leather دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس راشن لدر ادوتویلت Memo Paris Russian Leather edt For Men and Women را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصول سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه پایه
سرخس ، ریحان ، دانه تونکا ، اسطوخودوس ، چوب گایاک ، کاج سوزنی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم