برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس افریکن لدر ادوپرفیوم Memo Paris African Leather edp For Men and Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس افریکن لدر ادوپرفیوم Memo Paris African Leather edp For Men and Women کد 12611 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
حجم
  • عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه ممو پاریس افریکن لدر Memo Paris African Leather For Men and Women 75 میل
  • عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه ممو پاریس افریکن لدر Memo Paris African Leather For Men and Women 200 میل
  • عطر و ادکلن مشترک زنانه و مردانه ممو پاریس افریکن لدر Memo Paris African Leather For Men and Women سمپل (با خرید بالای 5 سمپل هزینه ارسال رایگان می باشد)
نام تجاری:
12,929,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس افریکن لدر ادوپرفیوم Memo Paris African Leather edp For Men and Women در سال 2015 با رایحه ای گرم و ادویه ای از کمپانی عطر نیش ممو معرفی گردید. رایحه ای شیک و منحصر به فرد که در قلب خود ترکیبی از هل و زعفران را با گرمای دلنشین چرم در هم آمیخته و اعجازی بی نظیر را ایجاد نموده است. عطر افریکن لدر چهارم عطر از مجموعه عطرهای نومید ممو است که با الهام از طبیعت بکر و وحشی افریقا طراحی شده است. نت های بکار رفته در ممو افریکن لدر را می توان زعفران، لیمو ترش، گل شمعدانی ،هل سبز، زیره سبز ، چرم ، نعناع هندی، عود و وتیور اعلام نمود که در پس خود رایحه ای کمرنگ از مشک و ترنج را نهفته دارد. 
عطر ممو پاریس افریکن لدر با غلظت ادوپرفیوم و در حجم 75 میل تهیه شده است و می توان آن را یک انتخاب کامل برای شیک پوشان و علاقمندان به روایح لوکس در فصول سرد سال معرفی نمود که با ماندگاری بسیار بالای خود می تواند خالق شبی رومانتیک و به یادماندنی گردد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو Paris African Leather دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو عطر و ادکلن زنانه و مردانه ممو پاریس افریکن لدر ادوپرفیوم Memo Paris African Leather edp For Men and Women را با قیمت مناسب مهیا نموده است تا از خرید عطر مشترک زنانه و مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
نوع رایحه
گرم
نکته
کالای موجود اورجینال می باشد و اِرشاکو کالای طرح و فیک به هیچ وجه بفروش نمی رساند ضمن اینکه کالا دارای گارانتی اصالت می باشد و در صورت هرگونه مشکل ضمانت بازگشت کالا به محصول تعلق می گیرد.
حجم
75 میل
هشدار
در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشيد و دسترس اطفال نگهداری شود.
مناسب برای
فصول سرد
غلظت عطر
ادو پرفیوم
رایحه پایه
زعفران، لیمو ترش، گل شمعدانی ،هل سبز، زیره سبز ، چرم ، نعناع هندی، عود، وتیور
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-19

یکی از شاهکارهای برند ممو قطعا ممو افریکن لدره واقعا خاصه من از ارشاکو دوتا خریدم توصیه میکنم حتما تهیه کنید

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم