برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر تریا بیوتی مخصوص ترمیم چین و چروک دور چشم Tria Beauty Age-Defying Eye Wrinkle Correcting Laser

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر تریا بیوتی مخصوص ترمیم چین و چروک دور چشم Tria Beauty Age-Defying Eye Wrinkle Correcting Laser کد 7827 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
25,900,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر  تریا بیوتی مخصوص ترمیم چین و چروک دور چشم Tria Beauty Age-Defying Eye Wrinkle Correcting Laser یک ابزار مناسب برای مقابله با پیری و چروک پوست دور چشم است. با بالا رفتن سن دور چشم ها چین می افتد و از زیبایی چهره کاسته می شود. و این به دلیل مشکلاتی است که در پوست و سلامت سلول های پوستی پدید می آید . متخصصان با طراحی ابزار مناسب برای این مشکل و حل و درمان آن در خانه لیزر ترمیم چین و چروک را معرفی کرده اند. . لیزر ترمیم چین و چروک دور چشم با مداومت استفاده در طی دو هفته تقاوت چشمگیری در پوست شما ایجاد می کند البنه پیشنهاد می شود برای درمان کامل از لیزر Tria Beauty  به مدت 8 هفته و استفاده مرتب هفت شب در هفته مداومت یابد . لیزر تریا بیوتی یک لیزر ایده آل و مطمئن ات که با استفاده از آن می توانید به شادابی و زیبایی پوس خود کمک کنید.  لیزر Tria Beauty  با تحریک سلوب های پوستی در فعالت و رشد سلولی کمک می کند و باعث شادابی پوست و مقابله با چین و چروک دور  چشم می شود. 

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی لیزر رفع چین و چروک دور چشم تریا بیوتی را مشاهده می کنید :

فروشگاه اینترنتی ارشاکو  لیزر  تریا بیوتی مخصوص ترمیم چین و چروک دور چشم Tria Beauty Age-Defying Eye Wrinkle Correcting Laser را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر ترمیم چین و چروک دور چشم اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1397-09-22

خیلی راضیم ازش انقدر کرم زده بودم اینم فکر میکردم مثل بقیه باشه که دیدم خدا رو شکر اینطور نیست و جواب دهی خوبی رو تجربه کردم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم