برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گوشی پزشکی و طبی لیتمن الکترونیک بلوتوث دار Littmann 3M Electronic Stethoscope Model 3200

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گوشی پزشکی و طبی لیتمن الکترونیک بلوتوث دار Littmann 3M Electronic Stethoscope Model 3200 کد 19926 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
50,934,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گوشی پزشکی و طبی لیتمن الکترونیک بلوتوث دار Littmann 3M Electronic Stethoscope Model 3200 پیشرفته ترین گوشی پزشکی امروزه که به با بلوتوث به موبایل وصل می شود و پزشک می تواند مجموعه ای از داده های هر بیمار را سازماندهی کند.

گوشی Littmann 3M Electronic Stethoscope Model 3200 حداکثر دوازده آهنگ صدای بیمار 30 ثانیه ای را ضبط و ذخیره کنید و انتقال صداها از طریق فناوری بلوتوث ( با دستگاه های اپل سازگار نیست) انجام می دهد.برای نتیجه بهتر 85 درصد (به طور متوسط) نویز محیط را حذف کنید و واحد در هر بسته 1صداها را تا 24 برابر تقویت کنید و دارای برنامه های کاربردی ارزیابی فیزیکی و تشخیصی است.

گوشی پزشکی و طبی لیتمن الکترونیک بلوتوث دار ساخت دو گوش تک لومن با فن آوری قفسه سینه یک طرفه و نوع دیافراگم فیلتر الکترونیکی دیجیتال (قطر دیافراگم (متریک) 5.1 سانتی متر) است کاهش نویز محیطی (ANR) دارد و جنس دیافراگم سیلیکون با پوشش پلی اورتان می باشد .

از ویژگی های قابل ذکر شامل گوشی مدل الکترونیک3200 وزن سینه (متریک) 98 گرم ،نوع Eartip آب بندی نرم،جنس هدست آلومینیوم آنودایز شده، بدون لاتکس، طول کلی (متریک) 69 سانتی متر،عملکرد 10+ می باشد .

 مناسب برای شغل بیهوشی، متخصص قلب، اورژانس، آمبولانس و پیراپزشک، پزشک عمومی، کارورز، پرستار، متخصص اطفال، پزشک، متخصص تنفس  قابل استفاده برای بیمار بزرگسال، نوزاد، اطفال

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گوشی پزشکی لیتمن الکترونیک بلوتوث دار 3200 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی گوشی پزشکی ارشاکو گوشی پزشکی و طبی لیتمن الکترونیک بلوتوث دار Littmann 3M Electronic Stethoscope Model 3200 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گوشی پزشکی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
وزن
وزن سینه (متریک) 98 گرم
نوع کاربری گوشی
بیهوشی، متخصص قلب، اورژانس، آمبولانس و پیراپزشک، پزشک عمومی، کارورز، پرستار، متخصص اطفال، پزشک، متخصص تنفس
مدل گوشی
الکترونیک بلوتوث دار
اندازه دیافراگم
5.1 سانتی متر
میزان سمع شنوایی
10 از 10
کشور سازنده
آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم