برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

گوشی پزشکی و طبی لیتمن کلاس 3 کاردیولوژی رنگ های مختلف Littmann master Cardiology stethoscope

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید گوشی پزشکی و طبی لیتمن کلاس 3 کاردیولوژی رنگ های مختلف Littmann master Cardiology stethoscope کد 19919 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آبی
  • مشکی
  • زرشکی
  • بادمجانی
نام تجاری:
13,453,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 کاردیولوژی Littmann master Cardiology stethoscope گوشی طبی حرفه ای با تشخیص قلب، ریه با وضوح بالا و امکان تشخیص صداهای نرمال و آنرمال بدن است که به خوبی به پزشک کمک می کند تا بر اساس صداهای غبیر طبیعی بیماری ها را تشخیص دهد.لوله دو لومن دو مسیر صدا در یک لوله باعث از بین رفتن صدای مالش لوله های دوتایی سنتی می شود و مناسب بیماران در سنین کودک و بزرگسال است.

گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 کاردیولوژی از جنس آلومینیوم (جنس گوشی، آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده) است که دارای تیوپ های کانال داخلی مخصوص کاهش اختلالات صوتی و امکان تنظیم فرکانس با تنظیم فشار را دارد. هدست به راحتی برای تناسب و راحتی فردی تنظیم می شود و گوشواره های زاویه دار با کانال های گوش هماهنگ می شوند و همچنین آکوستیک برجسته (بالاترین در گوشی‌های هوشمند مکانیکی Littmann.) دارد.

از ویژگی های دیگر قابل ذکر Littmann master Cardiology stethoscope می شود به دیافراگم قابل تنظیم در یک طرف، زنگ سنتی در طرف دیگر (با تنظیم کمی فشار روی قفسه سینه، صداهای با فرکانس بالا یا پایین را بشنوید.)،جنس گیرنده صوتی از استیل ضد زنگ ماشین کاری شده،دارای گیرنده صوتی دو طرفه، جنس دیافگرام ترکیب اپوکسی و فایبر گلاس، دارای سری مخصوص گوشی اضافی،طراحی بادوام، بدون لاتکس، دارای تنوع رنگ لوله و روکش سینه اشاره کرد.

  • ابعاد : LxWxH 17 x 4.3 x 38 سانتی متر
  • طول لوله 27 اینچ (68.5 سانتی متر)
  • ساخت کشور آمریکا

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 کاردیولوژی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی گوشی پزشکی ارشاکو گوشی پزشکی لیتمن کلاس 3 کاردیولوژی Littmann master Cardiology stethoscope را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید گوشی پزشکی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
LxWxH 17 x 4.3 x 38 سانتی متر
روش سنجش
گیرنده صوتی دو طرفه
مدل گوشی
کلاس 3 کاردیولوژی
کشور سازنده
آمریکا
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم