برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پروتز موی مردانه لومنگ قهوه ای تیره با ماندگاری بالا Lumeng Wigs Super Durable Dark Brown

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پروتز موی مردانه لومنگ قهوه ای تیره با ماندگاری بالا Lumeng Wigs Super Durable Dark Brown کد 12590 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
سایز کلاه گیس
  • 8×6 اینچ
  • 9×7 اینچ
  • 10×8 اینچ
نام تجاری:
15,667,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پروتز موی مردانه لومنگ قهوه ای تیره با ماندگاری بالا Lumeng Wigs Super Durable Dark Brown یک پروتز با تراکم متوسط است که در سه سایز مختلف تهیه شده تا بتوان به آسانی سایز مورد نظر را سفارش داد و دیگر نیازی به کوچک کردن نداشته باشید. پروتز موی لومنگ از موی 100% طبیعی انسان تهیه شده است و رنگ قهوه ای تیره دارد. موهای این پروتز حالت صاف داشته اما می توان آنها را به هر مدل و فرمی که مد نظر است حالت داد. موهای پروتز مردانه لومنگ بر روی یک توری مونو قرار گرفته اند و دور تا دور آن نیز با نوار  Npu پوشیده شده است تا دوام آن را ه طور چشمگیری افزایش دهد. به علاوه این پروتز لومنگ کاملا بدون بو ، ضد ریزش و گره خوردگی است و می توان مذتها به طور موداوم از آن استفاده نمود. به دلیل تراکم 120% پروتز لومنگ ، هنگام استفاده از این پروتز موهای شما کاملا طبیعی جلوه کرده و به هیچ عنوان پروتز قابل تشخیص نخواهد بود. طول موهای پروتز لومنک 6 اینچ می باشد و در نظر گرفت طول موها به گونه ای در نظر گرفته شده است که  شما بتوانید آن را به هر اندازه و هر مدلی که می پسندید اصلاح نمایید. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پروتز موی مردانه لومنگ قهوه ای تیره با ماندگاری بالا Lumeng Wigs Super Durable Dark Brown دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پروتز موی مردانه لومنگ قهوه ای تیره با ماندگاری بالا Lumeng Wigs Super Durable Dark Brown را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم