برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پروتز موی مردانه لرد هیر اس 7 ام با تراکم متوسط Lordhair Toupee for Men Medium Density S7M

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پروتز موی مردانه لرد هیر اس 7 ام با تراکم متوسط Lordhair Toupee for Men Medium Density S7M کد 12588 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
17,200,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پروتز موی مردانه لرد هیر اس 7 ام با تراکم متوسط Lordhair Toupee for Men Medium Density S7M در اندازه ی 8×10 اینچ تهیه شده است تا برای تمام آقایان قابل استفاده باشد ، اما شما می توانید آن را با توجه به نیاز و در اندازه مورد نظر کوچک کرده و از این پروتز مو لرد هیر استفاده نمایید. به طور متوسط می توان بین 2 الی 4 ماه از این پروتز مو به طور مداوم استفاده نمود .این زمان بنا به سطح مراقبت و نگهداری در افراد متفاوت می باشد. پروتز موی هیر لرد از موی طبیعی انسان ساخته شده و با رنگ موی مردانه رنگ شده است تا رنگی کاملا ثابت و طبیعی داشته باشد. از این رو امکان روشن کردن رنگ آن وجود ندارد. موهای بکار رفته در پروتز لرد هیر موی یک مرد با تراکم متوسط و به طول 5 الی 6 اینچ می باشد. ( برای اندازه گیری طول مو آن را به طور مستقیم در حالت کشیده قرار داده و اندازه گیری کنید. ) شما می توانید با مراجعه به آرایشگاه موهای این پروتز لرد هیر را مطابق با سلیقه خود اصلاح نمایید. موهای پروتز لرد هیر بر روی یک توری فرانسوی بسیار نرم قرار گرفته اند و از این رو تنفس پوست سر به آسانی مسیر می باشد. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پروتز موی مردانه لرد هیر اس 7 ام با تراکم متوسط Lordhair Toupee for Men Medium Density S7M دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو پروتز موی مردانه لرد هیر اس 7 ام با تراکم متوسط Lordhair Toupee for Men Medium Density S7M را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم