برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس کالیس زنانه مدل فرفری متوسط Kalyss Synthetic Afro Curly Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس کالیس زنانه مدل فرفری متوسط Kalyss Synthetic Afro Curly Wig کد 12430 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای ملایم
نام تجاری:
5,200,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس کالیس زنانه مدل فرفری متوسط Kalyss Synthetic Afro Curly Wig از جنس الیاف مصنوعی با کیفیتی است که بسیار شبیه به موی انسان طراحی و ساخته شده است .این کلاه گیس زیبا بیشتر مناسب افراد با پوست تیره است ،مدلی فرفری و جالب دارد که در مهمانی ها ،مصارف روزانه و ... میتوانید از آن استفاده کنید .

کلاه گیس کالیس دارای یک کلاه با اندازه متغیر است و به راحتی میتوانید پس از قرار دادن بر روی سر آن را فیکس کنید .قبل از اولین استفاده از کلاه گیس خود حتما با استفاده از یک شامپوی ملایم و آب سرد آن را بشویید .به منظور استفاده از کلاه گیس ابتدا موهای زیرین خود را شانه بزنید و با استفاده از یک کلاه طاسی آنها را بپوشانید (در صورتی که موهای بلندی دارید) سپس موهای کلاه گیس را با دست مرتب کرده و آن را بر روی سر قرار دهید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس کالیس زنانه مدل فرفری متوسط Kalyss Synthetic Afro Curly Wig دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس کالیس زنانه مدل فرفری متوسط Kalyss Synthetic Afro Curly Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
متوسط
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
مشکی - قهوه ای ملایم - قهوه ای تیره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم