برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس کالیس زنانه مدل متوسط لخت و چتری دار Kalyss Synthetic Medium Straight Wig For Women

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس کالیس زنانه مدل متوسط لخت و چتری دار Kalyss Synthetic Medium Straight Wig For Women کد 12417 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • قرمز
  • قهوه ای
نام تجاری:
4,206,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس کالیس زنانه مدل متوسط لخت و چتری دار Kalyss Synthetic Medium Straight Wig For Women از جنس الیاف مصنوعی است و مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد .همچنین این کلاه گیس مناسب مصارف روزانه ،قرار های ملاقات ،مهمانی و ... است ،الیاف کلاه گیس جنسی بسیار لطیف و نرم دارد که در رنگ های مشکی ،قهوه ای و قرمز موجود و قابل سفارش میباشد .

کلاه گیس کالیس حدودا 14 اینچ طول دارد ،محیط دایره کلاه حدودا 22 اینچ ،اندازه بین گوش تا گوش حدودا 13.5 اینچ و اندازه قسمت جلوی سر تا پشت سر حدودا 14.5 اینچ است ،اندازه کلاه زیرین کلاه گیس متغیر است و میتوانید با استفاده از بخش های موجود بر روی آن سایز را تغییر دهید .در صورتی که کلاه گیس شما نیاز به شستشو پیدا کرد میتوانید با استفاده از مقدار شامپو و مقداری آب سرد آن را شستشو دهید سپس اجازه دهید در هوای معمولی اتاق و یا مکانی گرم خشک شود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس کالیس زنانه مدل کوتاه لخت و چتری دار Kalyss Synthetic Medium Straight Wig For Women دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس کالیس زنانه مدل متوسط لخت و چتری دار Kalyss Synthetic Medium Straight Wig For Women را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
متوسط
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
مشکی - قهوه ای - قرمز
اندازه
14 اینچ
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم