برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر SinoArt Hairpiece Human Hair Men Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر SinoArt Hairpiece Human Hair Men Wig کد 12323 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • بلوند روشن
  • قهوه ای روشن
  • قهوه ای تیره
  • بلوند
  • خاکستری
  • مشکی پر کلاغی
نام تجاری:
20,974,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر SinoArt Hairpiece Human Hair Men Wig از جنس موی طبیعی انسان است و کیفیت بسیار بالایی دارد .این کلاه گیس طولی تقریبا برابر با 5 الی 6 اینچ دارد و به صورت اصلاح نشده (کوتاه نشده) عرضه شده است ،شما پس از قرار دادن آن بر بروی سر برای اولین بار میبایست کلاه گیس را به دلخواه خود کوتاه نموده و حالت دهید .

کلاه گیس ساینو آرت به رنگ های مشکی ،خاکستری ،بلوند ،قهوه ای تیره ،بلوند روشن ،قهوه ای روشن و مشکی پر کلاغی موجود و قابل سفارش میباشد .میتوانید به دلخواه خود هر کدام از رنگ ها را انتخاب نموده و آن را به مدل دلخواه خود در آورید .یکی از مزایای کلاه گیس ساینو آرت این است که در هنگام استفاده به موهای زیرین شما آسیبی وارد نکرده و میتوانید برای مصارف روزانه نیز از آن استفاده کنید .همچنین از این کلاه گیس میتوانید برای موها کم پشت و یا قسمت طاس سر استفاده کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر SinoArt Hairpiece Human Hair Men Wig دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر SinoArt Hairpiece Human Hair Men Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم