برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر فرفری SinoArt Human Hair Afro Curly Mens Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر فرفری SinoArt Human Hair Afro Curly Mens Wig کد 12272 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
15,110,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر فرفری SinoArt Human Hair Afro Curly Mens Wig از جنس موی طبیعی انسان است .این کلاه گیس زیبا بیشتر مناسب افراد با موهای فرفری است که در قسمت وسط سر خود دچار ریزش مو و کم پشتی موها شده اند .کلاه گیس ساینو آرت کیفیت بسیار بالایی دارد و بر روی بخش توری موها تراکم بالایی دارند .

کلاه گیس ساینو آرت به رنگ مشکی طبیعی موجود و قابل سفارش میباشد .ابعاد تقریبی کلاه گیس 9.5*7.5 اینچ است و به راحتی بر روی سر قرار میگیرد .در صروتی که کلاه گیس شما نیاز به شستشو داشته باشد میتوانید با استفاده از یک شامپوی مخصوص کلاه گیس و آب ولرم آن را شستشو دهید و اجازه دهید تا در هوای معمولی اتاق خشک شود .به دلیل کیفیت بالای این کلاه گیس میتوانید از آن برای مصارف روزانه نیز استفاده کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر فرفری SinoArt Human Hair Afro Curly Mens Wig دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس ساینو آرت مردانه مدل تکه ای وسط سر فرفری SinoArt Human Hair Afro Curly Mens Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم