برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس تاپ کاسپلی مردانه مدل فانتزی کوتاه Topcosplay Short Gray Fancy Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس تاپ کاسپلی مردانه مدل فانتزی کوتاه Topcosplay Short Gray Fancy Wig کد 12290 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • خاکستری
نام تجاری:
4,731,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس تاپ کاسپلی مردانه مدل فانتزی کوتاه Topcosplay Short Gray Fancy Wig مناسب مجالس ،جشن ها و استفاده با لباس های فانتزی است .این کلاه گیس از جنس الیاف مصنوعی با کیفیت است که هم مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و هم بسیار سبک و راحت است همچنین موهای آن به رنگ خاکستری است .

کلاه گیس تاپ کاسپلی را به راحتی میتوانید با استفاده از محصولات حالت دهنده مو مانند کرم ،سرم ،ژل و ... حالت دهید در صورتی که در حالت عادی مصرف این مواد بر روی کلاه گیس موجب آسیب رسیدن به آن میشود .همچنین در صورتی که کلاه گیس تاپ کاسپلی شما نیاز به شستشو و مرتب کردن داشت میتوانید با استفاده از یک شامپوی مخصوص کلاه گیس و آب ولرم آن را شستشو دهید .این کلاه گیس به همراه یک کلاه طاسی رایگان عرضه شده است همچنین در قسمت زیرین کلاه گیس دو بخش مجزا برای تعیین اندازه وجود دارد تا به راحتی بتوانید آن را بر روی سر خود فیکس کنید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس تاپ کاسپلی مردانه مدل فانتزی کوتاه Topcosplay Short Gray Fancy Wig دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو کلاه گیس تاپ کاسپلی مردانه مدل فانتزی کوتاه Topcosplay Short Gray Fancy Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم