برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند و لخت چتری دار ماهگونی Long Women Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند و لخت چتری دار ماهگونی Long Women Wig کد 12142 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • ماهگونی
نام تجاری:
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مدل بلند و صاف چتری دار قهوه ای Long Women Wig مناسب استفاده خانم ها و دختر خانم ها برای مهمانی ،استفاده روزانه و ... است .موهای این کلاه گیس از جنس الیاف درجه یک است.رنگ موهای کلاه گیس قهوه ای تیره و اندازه آنها بلند است ،همچنین مدل موها بلند و چتری دار است و در قسمت پایینی کمی حالت دارد که به دلخواه خود می توانید کلاه گیس را به آرایشگر بسپارید و مدل آن را تغییر دهید .کلاه گیس تاپ کاسپلی به راحتی بر روی سر افراد مختلف اندازه خواهد بود زیرا در دو طرف قسمت زیرین آن در دو طرف سر محل هایی قرار دارد تا بتوانید کلاه را بر روی سر فیکس کنید .

ظاهری بسیار طبیعی و شبیه به موی انسان دارد و به راحتی می توانید با استفاده از شامپوهای حاوی روغن و نرم کننده آن را شستشو دهید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس زنانه مدل بلند و لخت چتری دار قهوه ای  دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مدل بلند و لخت چتری دار قهوه ای Long Women Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
ماهگونی تیره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس زنانه بلند مش قهوه ای قرمز کلاه گیس زنانه بلند مش قهوه ای قرمز
پیشنهاد ویژه محدود
4,795,000 تومان 4,946,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند قهوه ای با هایلایت شرابی و حالت دار Brown Red Wig کد 19393 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم