برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

دستگاه کمپرسور باد خودرو QB0047A Car Air Compressor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید دستگاه کمپرسور باد خودرو QB0047A Car Air Compressor کد 14151 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

دستگاه کمپرسور باد خودرو QB0047A Car Air Compressor علاوه بر اینکه یک کمپرسور است یک جعبه ابزار کوچک نیز محسوب میشود .دستگاه کمپرسور باد خودرو به راحتی به فندکی خودرو شما متصل شده و از باتری خودرو تغذیه میشود .برای اینکه به راحتی بتوانید هر 4 تایر خودرو را باد بزنید یا باد آنها را تنظیم کنید ،کمپرسور دارای یک کابل برق 2 متری است و به راحتی به خارج از اتاق خودرو منتقل میشود .
کمپرسور باد دارای یک شلنگ ثابت و یک شلنگ فنری است تا دسترسی شما به تایرها را ساده تر کند .دبی هوای خروجی 85 لیتر بر دقیقه و حداکثر فشار آن 150 psi است .کمرسور باد خودرو دو عدد سیلندر فشار سنج دارد تا بتوانید با استفاده از آنها فشار مناسب باد تایر را اندازه گیری و تنظیم کنید .
ابزارهایی که در جعبه کمپرسور باد وجود دارند شامل یک عدد پیچ گوشتی دو سو و یک عدد چهارسو ،انبر دم باریک ،یک عدد کاتر و ابزار مخصوص پنچرگیری تایر میباشند .کمپرسور باد و ابزارهای ذکر شده همگی در یک کیف دستی قرار دارند و شما به راحتی میتوانید آن را داخل خودرو قرار داده و با خود حمل کنید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کمپرسور باد QB0047A دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو دستگاه کمپرسور باد خودرو QB0047A Car Air Compressor را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کمپرسور هوا اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
12x9x24 سانتی متر
وزن
2550 گرم - وزن به همراه جعبه و ابزار : 4450 گرم
ولتاژ ورودی
12 ولت
تعداد خروجی هوا
1
حداکثر فشار
150 PSI
دبی هوا
85 لیتر بر دقیقه
فناوری کمپرسور
دو سیلندر
فشارسنج
دارد
چرخ
ندارد
دستگیره
دارد
شلنگ
دارد
توضیحات شلنگ
دارای طول 1 متر
سایر توضیحات
به همراه ابزاری از جمله پیچ گوشتی ،کاتر و دم باریک - دارای ابزار پنچرگیری - دارای دفترچه راهنما
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم