برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کمپرسور باد خودرو 4X4-628 Car Air Compressor

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کمپرسور باد خودرو 4X4-628 Car Air Compressor کد 14163 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,809,000 تومان
موجود - دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کمپرسور باد خودرو 4X4-628 Car Air Compressor مناسب خودرو ها می باشد و با استفاده از برق ماشین و از طریق جا فندکی خودرو کار می کند.
کمپرسور باد خودرو دارای دو شلنگ است که یکی ثابت و دیگری فنری می باشد که به صورت جدا گانه به شلنگ وصل می شود تا شخص بتواند هر 4 تایر خودروی خود را باد کند و همین طور دارای سیم برق 2 متری می باشد تا بتوان دستگاه را به راحتی جا به جا کرد.
 Car Air Compressor 4X4-628 دارای یک فشار سنج می باشد که کاربر با استفاده از آن می تواند باد لاستیک های خودرو را تنظیم کند.
کمپرسور باد 4X4-628 دارای دو نوع سیلندر بوده و قادر است جریان هوایی با دبی 72 لیتر در دقیقه تولید کند و دیگر قابلیت ویژه ای که دارد می توان به حداکثر فشار باد تولیدی آن اشاره کرد که میزانی برابر 150 پی اس آی است.

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی کمپرسور باد خودرو 4X4-628 را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کمپرسور باد خودرو دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو Car Air Compressor 4X4-628 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کمپرسور باد اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
ابعاد
9 × 24 × 14 سانتی متر
وزن
2155 گرم
ولتاژ ورودی
12 ولت
تعداد خروجی هوا
1
حداکثر فشار
150 PSI
دبی هوا
72 لیتر بر دقیقه
فناوری کمپرسور
دو سیلندر
فشارسنج
دارد
چرخ
ندارد
دستگیره
دارد
شلنگ
دارد
توضیحات شلنگ
طول شلنگ : 25 سانتی متر
سایر توضیحات
طول کابل برق فندکی: 2 متر - دارای پایه با قابلیت جذب لغزش - دارای قابلیت تامین انرژی از طریق فندکی خودرو - شدت جریان: 30 آمپر - وزن بسته‌بندی: 2440 گرم - دارای شلنگ فنری
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم