برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) مردانه کوتاه مشکی عسلی حالت دار Short Blonde

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) مردانه کوتاه مشکی عسلی حالت دار Short Blonde کد 20013 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • بلوند عسلی- مشکی
نام تجاری:
4,812,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) مردانه کوتاه مشکی عسلی حالت دار Short Blonde الیاف 100% با کیفیت عالی است، کلاه گیس کامل، بدون توری، ظاهری طبیعی و لمس نرم دارد.درون کلاه گیس دارای کلاه توری 100% قابل تنفس است که بسیار راحت و قابل تنفس است و کلاه گیس قابل تنظیم (55.8 -62 سانتی متر) مناسب بیشتر بزرگسالان است.
رنگ پوستیژ مردانه عسلی بلوند و مشکی است لطفا توجه داشته باشید که تفاوت رنگ کمی برای هر کلاه گیس وجود دارد و این بخاطر نور انواع مانیتور است.لطفا توجه داشته باشید: همه کلاه گیس ها به خصوص زمانی که برای اولین بار می پوشید کمی ریزش می کنند، که طبیعی است.

رنگ ها ممکن است بسته به تنظیمات مانیتور رایانه شخصی یا تلفن همراه شما کمی متفاوت باشد. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا رنگ ها را به طور دقیق در تمام محصولات خود نشان دهیم.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس مردانه کوتاه مشکی عسلی حالت دار دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) مردانه کوتاه مشکی عسلی حالت دار Short Blonde را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
عسلی مشکی
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم