برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس ( پوستیژ) مردانه کوتاه جو گندمی با تراکم مشکی بالا Wig Black Grey

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس ( پوستیژ) مردانه کوتاه جو گندمی با تراکم مشکی بالا Wig Black Grey کد 19897 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • جو گندمی با تراکم بیشتر موی مشکی
نام تجاری:
3,696,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس ( پوستیژ) مردانه کوتاه جو گندمی با تراکم مشکی بالا Wig Black Grey ساخته شده از الیاف با کیفیت عالی و مقاوم بالا است که امکان استفاده طولانی مدت کلاه گیس خاکستری کوتاه را فراهم می کند، طبیعی به نظر می رسد و لمس نرمی دارد.کلاه گیس مردانه برای حدوده سنی بزرگسال پوستیژی از جنس الیاف درجه یک به رنگ جوگندمی ساخته است(رنگ ممکن است به دلیل نمایشگرها و نورها متفاوت باشد.) که مناسب آقایان میانسال طراحی و تولید کرده است که شانه کردن آسان، حداقل ریزش و گره خوردن را دارد.سایز قابل تنظیم دارد که 2 بند تنظیم و 2 شانه در داخل کلاه گیس وجود دارد، شما می توانید قلاب داخل کلاه را به اندازه مناسب متناسب با سر خود تنظیم کنید و مناسب استفاده روزانه و جشن ها و ... است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس ( پوستیژ) مردانه جو گندمی کوتاه دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس ( پوستیژ) مردانه کوتاه جو گندمی با تراکم مشکی بالا Wig Black Grey را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس مردانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
آقایان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
جو گندمی (خاکستری)
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار کلاه گیس مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار
پیشنهاد ویژه محدود
3,370,000 تومان 3,513,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) مردانه کوتاه قهوه ای حالت دار چتری دار Short Brown Wig کد 19653 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس (پوستیژ) مردانه سالکس خاکستری لیر فشن متوسط Sallcks Mens Short Grey Wig Natural Layered Fluffy Wig for men کلاه گیس (پوستیژ) مردانه سالکس خاکستری لیر فشن متوسط Sallcks Mens Short Grey Wig Natural Layered Fluffy Wig for men
پیشنهاد ویژه محدود
3,866,000 تومان 3,987,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) مردانه خاکستری (جوگندمی) لیر فشن متوسط Grey Wig Fluffy کد 19348 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم