برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه قهوه ای بلوند آمبره بلند Long Wavy Ombre Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه قهوه ای بلوند آمبره بلند Long Wavy Ombre Wig کد 20536 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آمبره قهوه ای بلوند
نام تجاری:
5,268,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس (پوستیژ) بلند زنانه قهوه ای بلوند آمبره بلند Long Wavy Ombre Wig ساخته شده از الیاف مقاوم و با کیفیت عالی است و برای استفاده روزانه است.
طراحی مد طبیعی: این کلاه گیس بلند موج دار ظاهر مجعدی منحصر به فرد و شیک است که شما را باکلاس و جذاب نشان می دهد. رنگارنگ و منحصر به فرد است. پوشیدن آن به شما احساس شیک و اعتماد به نفس بیشتری می دهد. بسته به مانیتور ممکن است رنگ آن متفاوت به نظر برسد، این طبیعی است. این کلاه گیس مواج بلند مطمئناً تجربه بصری جدیدی را به شما می دهد.کلاه گیس آیسی کویئنز قهوه‌ای دارای قسمت کوچکی از پوست سر توری است که می‌توان آن را متناسب با صورتتان کوتاه کرد و خط مو را واقعی‌تر و طبیعی‌تر کرد.

کلاه قابل تنظیم: اندازه متوسط ​​دور کلاه 21.5-22.5 اینچ ( 54.6 تا 57 سانتی متر) است، می تواند برای اکثر سرهای اندازه/شکل مناسب باشد. همچنین تسمه های سر و قلاب های قابل تنظیم وجود دارد که می توانید به سرعت آنها را شل یا سفت کنید تا راحت ترین حالت را برای خود به دست آورید. بنابراین می توانید به راحتی در عرض چند دقیقه یک مدل موی کاملا جدید داشته باشید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوستیژ زنانه قهوه ای بلوند آمبره بلند دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه قهوه ای بلوند آمبره بلند Long Wavy Ombre Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهوه ای بلوند آمبره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم