برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند آمبره قهو ه ای هایلایت دار موج دار Wave Brown Wigs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند آمبره قهو ه ای هایلایت دار موج دار Wave Brown Wigs کد 20501 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • هایلایت قهوه ای بلوند
نام تجاری:
5,455,000 تومان
موجود-خریداری شده از آمریکا
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس بلند زنانه آمبره قهو ه ای هایلایت دار موج دار Wave Brown Wigs از الیاف بسیار با کیفیت ساخته شده است و بادوام عالی است، بسیار طبیعی و واقعی به نظر می رسد. اندازه مو مناسب ترین سایز را برای اکثر خانم ها دارد و دارای دکمه های قابل تنظیم  است و شما فقط باید کلاه گیس را بپوشید و راحت ترین اندازه را تنظیم کنید.

ویژگی های رنگ مو: این یک موی مجعد بلند بسیار طبیعی و زیبا است، طرح آن بسیار شیک و زیبا است و زیبایی طبیعی به افراد می بخشد.

مناسب برای مجالس : این کلاه گیس طبیعی و زیبا از نظر رنگ و شکل مناسب برای تمامی موقعیت ها می باشد و تجربه پوشیدن راحت را برای شما به ارمغان می آورد، شما را با اعتماد به نفس و جذاب تر می کند، مناسب برای لباس های روزانه، مهمانی ها، عروسی ها و غیره. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره پوستیژ زنانه بلند قهو ه ای هایلایت دار موج دار دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند آمبره قهو ه ای هایلایت دار موج دار Wave Brown Wigs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهو ه ای هایلایت دار
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
5,307,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لاتیو لانگ موی مجعد بلند آمبره پلاتینیوم بلوندLativ Long Wavy Wig Ombre Platinum Blonde Wigs for Women کد 20495 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس زنانه بلند چتری آمبره قهوه ای تیره به بلوند کلاه گیس زنانه بلند چتری آمبره قهوه ای تیره به بلوند
پیشنهاد ویژه محدود
6,205,000 تومان 6,325,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند چتری دار آمبره قهوه ای تیره به بلوند Long Blonde Wigs کد 19394 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs
پیشنهاد ویژه محدود
5,588,000 تومان 5,790,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs کد 19301 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم