برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0

کلاه گیس ( پوستیژ) زنانه بلند بلوند آمبره قهوه ای بلوند موج دار Ombre Brown Wig

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس ( پوستیژ) زنانه بلند بلوند آمبره قهوه ای بلوند موج دار Ombre Brown Wig کد 19900 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آمبره قهوه ای بلوند
نام تجاری:
6,321,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(7 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس ( پوستیژ) بلند زنانه بلوند آمبره قهوه ای بلوند موج دار Ombre Brown Wig از الیاف مقاوم با کیفیت بالا و درجه یک ساخته شده که ظاهر و بافتی شبیه به موی انسان را دارد.کلاه گیس مو قهوه ای طبیعی حالتی زیبا و رمانتیک دارد زیبایی و جذابیت بیشتری را به زندگی شما می آورد قابلیت تغییر اندازه دارد و بند یا قلاب های قابل تنظیم در پشت گردن وجود دارد تا کلاه گیس را در جای خود محکم کنید.رنگ قهوه ای بلوند آمبره ظاهری طبیعی به شما می دهد و در عین حال باعث ایجاد ظاهری طبیعی می شود؛ کلاهک با پودهای باز در سرتاسر پهلوها و پشت طراحی شده است که آن را در تمام طول روز پوست سر قابل تنفس است .(اندازه کلاه: 53-58 سانتی متر)

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس ( پوستیژ) زنانه بلوند آمبره قهوه ای بلوند موج دار بلند  دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس ( پوستیژ) زنانه بلند بلوند آمبره قهوه ای بلوند موج دار Ombre Brown Wig را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهوه ای و بلوند آمبره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس زنانه بلند چتری آمبره قهوه ای تیره به بلوند کلاه گیس زنانه بلند چتری آمبره قهوه ای تیره به بلوند
پیشنهاد ویژه محدود
6,205,000 تومان 6,325,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند چتری دار آمبره قهوه ای تیره به بلوند Long Blonde Wigs کد 19394 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس زنانه بلند مش قهوه ای قرمز کلاه گیس زنانه بلند مش قهوه ای قرمز
پیشنهاد ویژه محدود
4,795,000 تومان 4,946,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند قهوه ای با هایلایت شرابی و حالت دار Brown Red Wig کد 19393 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown
پیشنهاد ویژه محدود
6,000,000 تومان 6,152,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown کد 19392 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم