برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

خرید کلاه گیس بلند با قیمت ارزان

خرید کلاه گیس بلند با قیمت ارزان            

پوستیژ مو یا کلاه‌گیس، نوعی پوشش برای سر است که از جنس موی طبیعی یا الیاف مصنوعی ساخته می‌‌شود.

برای انتخاب بهترین نوع کلاه گیس بلند یا کوتاه، کلاه گیس مردانه و یا کلاه گیس زنانه باید اطلاعات درستی از نوع و ویژگی های کلاه گیس داشته باشید .

امروزه کلاه گیس ها به دلایل متعددی استفاده می شوند از جمله استفاده در بیمارانی که به ریزش مو یا طاسی سر دچار شده اند یا افرادی که به علت شیمی درمانی و مصرف داروهای پزشکی به طور موقت دچار ریزش مو شده اند و البته جنبه های زیبایی و آرایشی مهمترین مورد استفاده از کلاه گیس های طبیعی یا مصنوعی است.

به طور کلی کلاه گیس ها به دو دسته ی طبیعی و مصنوعی طبقه بندی می شوند .

کلاه گیس های طبیعی از موی طبیعی انسان درست می شوند و کلاه گیس های مصنوعی که از الیاف مصنوعی ساخته می شوند و خود با توجه به الیاف کاربردی در کلاه گیس به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛ کلاه گیس های مصنوعی درجه یک نزدیک ترین ویژگی ها را به موی طبیعی انسان دارند و هر چه از کیفیت الیاف و درجه نزدیکی به موی طبیعی انسان فاصله می گیرد به درجه دو و سه طبقه بندی می شوند.

انواع کلاه گیس از نظر ساختار به کلاه گیس با کلاه توری، کلاه گیس مونوفیلامانی (طبیعی ترین حالت در بین کلاه گیس ها را دارد)، کلاه گیس با بافت ماشینی ( ارزانترین و سنگین ترین نوع کلاه گیس هستند) ، کلاه گیس دستی، کلاه گیس سفارشی ( مناسب با اندازه سر و رنگ و بلندی دلخواه طراحی و ساخته می شود البته این مورد در ایران موجود نیست)، کلاه گیس درماتیت و بدون لغزش ( برای کسانی که هیچ مویی ندارند و معمولا با تور ساخته می شوند) و کلاه گیس موی انسان تقسیم بندی می شوند.

یکی از مهم ترین مشخصه ها و ویژگی های کلاه گیس ها اندازه بلندی موی کلاه گیس است که به اندازه های از جمله بلند، کوتاه، پسرانه و متوسط تا شانه ها، کلاه گیس فقط برای جلوی سر و کلاه گیس موی چتری تقسیم بندی می شوند؛ و رنگ موی کلاه گیس دومین گزینه ی مهم در انتخاب آن است .

در بعضی از کلاه گیس ها قلاب هایی تعبیه شده است که برای تنظیم کلاه گیس برای اندازه سرهای متفاوت کاربرد دارد و در کل قابلیت تنظیم دارد.

در مورد اتو کشی و صاف کردن کلاه گیس باید به این نکته توجه داشت که کلاه گیس موی طبیعی قابلیت اتوکشی را دارد ولی در مورد کلاه گیس های با الیاف مصنوعی برخی این قابلیت را دارند و بعضی نه ؛ پس بهتر است یک تکه ی کوچک از مو را اتو بکشید اگر جمع نشد و تغییر حالت نداد به راحتی می توانید برای صافی مو در صورت نیاز از اتو استفاده کنید.

برای تهیه و خرید اینترنتی انواع کلاه گیس طبیعی و مصنوعی زنانه و مردانه با اندازه های متفاوت پسرانه ، فقط جلوی مو چتری، کوتاه و بلند با قیمت مناسب و ارزان و گارانتی اصالت به فروشگاه آنلاین ارشاکو مراجعه کنید.

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown
پیشنهاد ویژه محدود
5,428,000 تومان 5,580,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند حالت دار آمبره قهوه ای به بلوند Ombre Wig Brown کد 19392 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس زنانه بلند مش قهوه ای قرمز کلاه گیس زنانه بلند مش قهوه ای قرمز
پیشنهاد ویژه محدود
4,335,000 تومان 4,486,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند قهوه ای با هایلایت شرابی و حالت دار Brown Red Wig کد 19393 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم