برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن2
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند اش خاکستری آمبره حالت دار چتری دار Ombre Dark Ash Wigs

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند اش خاکستری آمبره حالت دار چتری دار Ombre Dark Ash Wigs کد 19893 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • آمبره خاکستری بلوند
نام تجاری:
6,066,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(5 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس بلند زنانه  اش خاکستری آمبره حالت دار چتری دار Ombre Dark Ash Wigs از الیاف درجه 1 ساخته شده که ظاهری طبیعی و شبیه به موی انسان دارد رنگ بسیار زیبا و خیره کننده ای دارد که از بالا تیره و به سمت پایین موها روشن می شود و بصورت آمبره در آمده.این مدل از کلاه گیس حداقل ریزش و گره خوردگی را دارند و در صورت گره خوردن با شامپو و آب سرد ملایم بشوید و آن را درون توری قرار دهید تا خشک شود ، توجه داشته باشید رو بروی آفتاب خشک نکنید. رنگ 218 (اش خاکستری) مناسب محدوده سنی بزرگسال طراحی شده است که تسمه قابل تنظیم و کلاه الاستیک راحت دارد و استفاده در طول روز از آن شما را اذیت نمی کند.اندازه طول کلاه گیس خاکستری آمبره در رده پوستیژ های بلند محسوب می شود.

 فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره کلاه گیس ( پوستیژ) زنانه خاکستری آمبره بلند حالت دار دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی کلاه گیس ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند اش خاکستری آمبره حالت دار چتری دار Ombre Dark Ash Wigs را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
بلند
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
بلوند خاکستری آمبره
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس زنانه بلند چتری آمبره قهوه ای تیره به بلوند کلاه گیس زنانه بلند چتری آمبره قهوه ای تیره به بلوند
پیشنهاد ویژه محدود
6,205,000 تومان 6,325,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه بلند چتری دار آمبره قهوه ای تیره به بلوند Long Blonde Wigs کد 19394 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs
پیشنهاد ویژه محدود
5,590,000 تومان 5,790,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه لیر بلند چتری دار قهوه ای هایلایت حالت دار Brown Wigs کد 19301 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم