برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه لیر قهوه ای Pixie Short Brown

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه لیر قهوه ای Pixie Short Brown کد 18842 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • قهوه ای
نام تجاری:
4,598,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(4 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کلاه گیس کوتاه  پیکسی کوتاه لیر قهوه ای Pixie  Short Brown ساخته شده از الیاف درجه یک مناسب برای خانم ها است .کلاه گیس زنانه از بهترین و واقعی ترین الیاف مقاوم و با کیفیت ساخته شده است که بدون گره، بدون خرد شدن، ابریشمی و نرم است.تور تنفسی درون کلاه گیس زنانه پیکسی کوتاه باعث می شود هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کنید و حتی در آفتاب گرم،با پوشیدن احساس خفگی نخواهید کرد.
شما می توانید برای استفاده روزانه، برای مهمانی های رقص، کنسرت، هالووین و سایر مناسبت ها از کلاه گیس زنانه کوتاه مجلسی استفاده کنید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی  کلاه گیس زنانه کوتاه لیر قهوه ای دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پوستیژ ارشاکو کلاه گیس (پوستیژ) زنانه پیکسی کوتاه لیر قهوه ای Pixie  Short Brown را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید کلاه گیس زنانه اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
مناسب برای
بانوان
نوع
کوتاه
جنس
الیاف مصنوعی
رنگ
قهوه‌ای
ساير توضيحات
برای استفاده روزانه، برای مهمانی های رقص، کنسرت، هالووین و سایر مناسبت ها
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
کلاه گیس زنانه بی اس دی مشکی شرابی جلو چتری کوتاه BraiSED Short Pixie Cut Hair Short Burgundy Hairstyles Wigs کلاه گیس زنانه بی اس دی مشکی شرابی جلو چتری کوتاه BraiSED Short Pixie Cut Hair Short Burgundy Hairstyles Wigs
پیشنهاد ویژه محدود
4,421,000 تومان 4,517,000 تومان
%2 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه کوتاه پیکسی چتری دار مشکی شرابی Short Pixie Wigs کد 18867 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم