برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

پیچ گوشتی شارژی تروتک Trotec PSCS11 3.6V

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید پیچ گوشتی شارژی تروتک Trotec PSCS11 3.6V کد 14335 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,722,000 تومان
موجود - گارانتی 12 ماهه تعویض آریکو
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

پیچ گوشتی شارژی تروتک Trotec PSCS11 3.6V دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 1.5 آمپر می باشد در قسمت جلویی آن خشابی شفاف قرار دارد که 6 سری پیچ گوشتی داخل آن قرار می گیرد و استفاده از سری ها را برای استفاده کننده آسانتر می کند که هم اکنون می توانید این محصول کاربردی را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو خریداری کنید.
در قسمت بالایی پیچ گوشتی ذره بینی وجود دارد که استفاده از دستگاه را آسانتر می کند. برای تعویض سری ها کافی است بدنه ی دستگاه را به سمت خارج بکشید و پس از باز شدن آن با دست خشاب را بچرخانید. 
پیچ گوشتی Trotec PSCS11 3.6V دارای سه سری چهارسو ، دو سری دو سو و یک سری شش گوش می باشد و گشتاوری برابر 4 نیوتن متر دارد و حداکثر سرعت گردش آن 230 دور بر دقیقه است. روی بدنه پیچ گوشتی یک لامپ ال ای دی  تعبیه شده است که سطح مورد نظر را برای شما روشن می کند.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد پیچ گوشتی تروتک PSCS11 3.6V دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه ershaco پیچ گوشتی شارژی تروتک Trotec PSCS11 3.6V را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیچ گوشتی شارژی اصل با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات کلی
نوع
شارژی
ابعاد
220 × 45 × 160 میلی متر
وزن
480 گرم
منبع تغذیه
باتری
قابلیت خم شدن بدنه
ندارد
قابلیت کنترل سرعت
ندارد
سرعت گردش آزاد
230 دور در هر دقیقه
لامپ LED
دارد
مشخصات باتری
ولتاژ پیچ گوشتی
3.6 ولت
نوع باتری
لیتیوم یونی
قابلیت تعویض باتری
ندارد
نشانگر شارژ باتری
دارد
سایر امکانات
اقلام همراه
- 6 عدد سری پیچ گوشتی شامل سه پیچ گوشتی چهارسو در سایزهای PZ1 , PZ2 , PH2 ، دو سری دوسو در سایزهای 4 و 6 میلی‌متر و یک سری 6 گوش در سایز T10 - شارژر
سایر توضیحات
حداکثر گشتاور 4 نیوتن ‌متر - مدت زمان شارژ باتری 3 ساعت - دسته‌ی ارگونومیک - مجهز به نگهدارنده مغناطیسی - - ظرفیت باتری: 1.5 آمپرساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم