برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن1
اضافه به مقایسه0

کیف ابزار مگا تولز 53 عددی Mega Tools JY-T10087 Tools Kit 53 PCS

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کیف ابزار مگا تولز 53 عددی Mega Tools JY-T10087 Tools Kit 53 PCS کد 14095 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

کیف ابزار مگا تولز 53 عددی Mega Tools JY-T10087 Tools Kit 53 PCS یک مجموعه عالی و کاربردی است ،شما با داشتن این پک ابزار میتوانید بسیاری از کارهای تعمیراتی دستی را انجام دهید .مجموعه مگاتولز سعی کرده تا بهترین و کاربدی ترین ابزار را در یک کیف دستی به شما ارائه دهد .
کیف ابزار مگا تولز دارای دسته بندی و جای مشخص برای هر کدام از ابزار است تا پس از استفاده بتوانید به راحتی در محل خود قرار دهید و همچنین در هنگام نیاز به سرعت آن را پیدا کنید .مجموعه مگاتولز دارای انبرها و آچارهای مختلف دستی است .
مدل JY-T10087 از مگاتولز شامل چکش میخ کش دار با دسته چوبی ،متر فلزی جمع شونده به طول 3 متر ،فازمتر ،قیچی 20 سانتی متری ،تراز 3 محور به طول 22.5 سانتی متر ،دم باریک ،سیم چین ،دسته پیچ گوشتی جغجغه ای با دسته ضدلغزش ،کاتر ،میخ ،آویز ،آچار آلن ،آچار فرانسه ،رول پلاک ،پیچ ، 5 عدد آچار یک سر تخت یک سر رینگ و مجموعه پیچ گوشتی شامل 3 سری پیچ‌گوشتی دوسو در سایزهای 4 ، 5و 6 ،3 سری پیچ‌گوشتی چهارسو سایزهای PH1 و PH2 , PH3 ،چهار سری پیچ‌گوشتی آلنی در سایزهای H3 ،H4 , H5 , H6 ،شش سری پیچ‌گوشتی ستاره‌ای درسایزهای T10 , T15 , T20 , T25 , T30 , T35 و 3 سری پیچ‌گوشتی چهارسوی خاردار در سایزهای PZ1 , PZ2 , PZ3 است .
با استفاده از مجموعه این ابزار شما میتوانید بهراحتی انواع پیچ را باز و بسته کنید و بسیاری از کارهای تعمیراتی و دستی را ابه انجام برسانید .
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد کیف ابزار مگا تولز دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو کیف ابزار مگا تولز 53 عددی Mega Tools JY-T10087 Tools Kit 53 PCS را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید جعبه و کیف ابزار اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
کاربرد
کیف ابزار
ابعاد
7.5x26.5x35 سانتی متر
وزن
2500 گرم
جنس بدنه
پلاستیک
تعداد محفظه
1
قفل
دارد
سایر توضیحات
مجموعه ای کامل از چندین ابزار پرکاربرد در سایزها و ابعاد مختلف
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم